Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi trengte ny ruter. Den ble installert med hjelp av en nabo. Da ble det gjort en feil. Isteden å veilede oss via telefonen kom 2 installatøren og lagde om en knapp: regning 5000,-
Hei Barbara, Vi rettleiar over telefon, og du kan gjerne kontakte vårt Kundesenter for assistanse med å sette opp ruteren din. For å undersøke nærare kva som har skjedd i denne situasjonen, vil vi gjerne ha ein gjennomgang med deg for å forstå kvifor ein montør vart sendt ut til oppdraget. Ta gjerne kontakt med oss så snart som mogleg, så skal vi sørge for oppklaring :-) Helsing oss i Enivest
Svært dyrt i forhold til hva man får. Sliter og med tildels at fiber detter ut. Grunna monopol på fiber kan dei gjøre hva dei vil.
Hei Antonio, Høyres ut som vi må feilsøke på nettet ditt, kjekt om du kan ta kontakt med vårt kundesenter, så hjelper vi deg veldig gjerne! Helsing oss i Enivest
Grei klar konsultasjon. Fulgte råd, vellykket resultat! Takk!
Hei Jon, Så flott at du sat pris på dei gode råda frå oss! Ønskjer deg ein strålande dag! Helsing frå oss i Enivest
Bandittar. Bestilte fiber med dei 12.januar. Sa opp avtalen med tidlegare leverandør. Blei lovt at eg skulle komme på nett 1.mars, men det har dei ikkje klart å oppretthalde. Fekk beskjed at eg må vente to veker. Enivest er rett og slett ufordragelige. Ikkje kan dei ta sjølvkritikk, heller. Blir nok berre eit år med dissa tjuvraddane.
Hei Frank, Takk for tilbakemeldinga di, og vi beklagar opplevinga du har hatt med leveringstida. Det er svært beklageleg at det ikkje har gått som planlagt, og vi forstår frustrasjonen din. Vi ønskjer å rette opp i situasjonen og sikre at du får den servicen og kvaliteten du fortener. Kontakt oss gjerne direkte, slik at vi får løyst situasjonen. Vi er her for å hjelpe deg, og vil gjere vårt beste for å finne ei tilfredsstillande løysing. Vi ser fram til å høyre frå deg! Helsing oss i Enivest
Sa opp avtale på vegne av mor og far. Tusen takk for hjelpsom samtale. Ps eg blir forsatt kunde.
Hei Roar, Takk for ein hyggeleg tilbakemelding! Ha ein fin dag. Helsing oss i Enivest
God betjening på telefon, fekk fiksa problem med dekoder etter tredje kontakt. Fornøgd med lite ventetid på tlf. og godt forklart og hjelp av kundekonsulent 🤗
Hei Jon, Tusen takk for ein hyggeleg omtale :-) Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest
Kundeservice suger, nettet suger. Hadde aldri problemer med nettet før jeg fikk fiber og nå dør det hver måned og vi må kjøpe ny ruter selv om de er deres feil. Vinterferien min er ødelagt pga det.
Hei Anna, Vi beklagar djupt for dei utfordringane du har møtt med nettverkstenesta vår og for eventuelle ulemper dette har medført, særleg i vinterferien din. Det er aldri vår intensjon å skuffe kundane våre. Vi set stor pris på at du deler denne opplevinga med oss, slik at vi kan ta grep for å forbetre tenestene våre. Vi ønskjer å rette opp i situasjonen og sikre at nettverket ditt er stabilt og påliteleg framover. For å gjere dette, vil vi gjerne komme i kontakt for å undersøke problema med nettet og ruteren nærmare. Vidare vil vi diskutere løysingar for å dekke kostnadane for ein ny ruter, dersom det blir fastslått at feilen ligg hos vår utstyr eller teneste. Ta kontakt med oss direkte på telefon 57009100, så vi kan gjere det rette og forbetre opplevinga di med vår teneste. Helsing oss i Enivest