Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Personer som svarer ved oppringing er vennlige. Dette er utfordringene som oppleves: Stiller ja/nei spørsmål på tekstmelding rett etter tilkopling, og lover å ta kontakt x 3, uten at det skjer. Prisjustering straks ved tilkopling.
Hei Turid, Takk for tilbakemeldinga! Godt å høyre at du opplever våre tilsette som vennlege. Vi beklagar utfordringane med kommunikasjon via tekstmelding og den manglande oppfølginga. Prisjusteringa skal sjølvsagt vere rettferdig. Forklaringa på dette kommuniserer vi i brevet du skal ha fått tilsendt. Ha ein fin ettermiddag! :-) Helsing oss i Enivest
Var ikkje sjølv heime ved installasjon. Ringte då eg ikkje forstod korleis få bilde på TV. Personen eg snakka med oppfatta raskt og forstod at eg ikkje hadde fått TV boks.Innstallatør kom på døra same e.m. Det viste seg raskt at feilen skuldast dårleg kommunikasjon mellom installatør og personen som var heime ved installasjon. Veldig bra!👍
Hei Svein, Så hyggeleg tilbakemelding frå deg! Leit å høyre om misforståinga ved installasjonen, men flott at det løyste seg raskt. Godt å høyre at installatøren kunne hjelpe deg same ettermiddag. Helsing oss i Enivest
Raskt svar, svært hyggeleg kundeservice . 😁 Kan ikkje kome på noko negativt
Hei Solveig, Så kjekt å høyre! Takk for tilbakmeldinga di! God sommer til deg :-) Helsing oss i Enivest
Eg får hjelp av kundeservise, men heller ikkje han Finn løysning på problemet.
Hei Ester, Har du fått løyst problemet? Om ikkje håper vi du tek kontakt med oss på ny så vi får purret etter ei løysing! Ha ein fin sommer :-) Helsing oss i Enivest
Kjempefornøyd med servisen veldig behjelpelig og god forklaringoss så vi fikk løyst problemet
Hei Svein, Tusen takk for ein fin tilbakemelding, det set vi stor pris på! God sommer :-) Helsing oss i Enivest
Hos Enivest får vi snakke med ekte personer som ordner og fikser det meste umiddelbart. Terningkast 6+
Hei Else, Så hyggeleg tilbakemelding! Tusen takk :-) God sommer! Helsing oss i Enivest
Dårlig nett often. Samtale var greit men som enivest kunde kunne dokke godt hsr gitt mer info fordi vi må bytte til tussa!
Hei Wilhelmina! Takk for di tilbakemelding. Det er kjedeleg å høyre at du har utfordringar med nettet. Dette vil vi gjerne feilsøke nærare, så det er kjekt om du tek kontakt med vårt kundesenter, slik at vi kan finne ei løysing på feilen. Når det gjeld mogleg overgang til ny fiberleverandør som du skildrar, blir kvar enkelt kunde i dette området fulgt opp med nærare informasjon i god tid før eventuell overgang. Vi vil sørge for at ingen kundar står utan nett. Helsing oss i Enivest