Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har 500/500 linje og har som ventet under 500 på dagtid og rundt 560-580 på kveld/nattestid. Lite nedetid og hyggelig kundeservice :) Kjenner meg virkelig ikke igjen i alle dårlige omtaler, men mulig jeg er heldig eller mer realistisk på hva Get faktisk kan levere.
Ustabilt nett og brått så arbeider de på nettlinja uten å si ifra på forhånd selvom det er "planlagt arbeid"
Det værste er at dere skylder på en underleverandør. Ufattelig provoserende. Tror dere virkelig det hjelper? Er dere totalt uten innsikt og ryggrad?
Dette er den mest ubrukelige internett leverandøren i Norge. Kan dette være lov? De har feil 5-6 ganger i måneden. Ring å si ifra så er det alltid antydet feil hos deg. Merkelig nok sliter hele sameiet. Søppel tjeneste
Get klarte å legge inntaks kabel i feil etasje endte opp uten Internett. Snakket med kundeservice de kunne ikke hjelpe meg.
Borettslaget har GET. Ekstremt misfornøyd når nettet konstant detter ut, nettet vil ikke koble seg til tv-en, pcen eller sonosen. Har ringt kundeservice for hjelp flere ganger, svaret jeg får er at det da er noe feil med alt det elektroniske jeg har som skal koble seg til? Har spurt om noen fra GET kan komme hit og hjelpe meg, men det var umulig. Skulle virkelig håpe borettslaget hadde valgt et annet selskap. Mvh student som ikke har Internett før eksamen:)
Ustabilt nett. Detter ofte ut og liten til ingen hjelp når må har problemer.