Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det værste er at dere skylder på en underleverandør. Ufattelig provoserende. Tror dere virkelig det hjelper? Er dere totalt uten innsikt og ryggrad?
Dette er den mest ubrukelige internett leverandøren i Norge. Kan dette være lov? De har feil 5-6 ganger i måneden. Ring å si ifra så er det alltid antydet feil hos deg. Merkelig nok sliter hele sameiet. Søppel tjeneste
Get klarte å legge inntaks kabel i feil etasje endte opp uten Internett. Snakket med kundeservice de kunne ikke hjelpe meg.
Borettslaget har GET. Ekstremt misfornøyd når nettet konstant detter ut, nettet vil ikke koble seg til tv-en, pcen eller sonosen. Har ringt kundeservice for hjelp flere ganger, svaret jeg får er at det da er noe feil med alt det elektroniske jeg har som skal koble seg til? Har spurt om noen fra GET kan komme hit og hjelpe meg, men det var umulig. Skulle virkelig håpe borettslaget hadde valgt et annet selskap. Mvh student som ikke har Internett før eksamen:)
Ustabilt nett. Detter ofte ut og liten til ingen hjelp når må har problemer.
Nettet faller ofte ut. Dager uten nett grunnet arbeid uten noen form for kompensasjon. En skam at så mange sameie og boretslag har latt seg lure.
Hastigheten på nettet blir 1-5% av det jeg betaler for flere ganger daglig. Dette både med og uten kabel. Ruteren er helt ny og jeg er bundet til dette svindelselskapet av borettslaget i flere år. Venner og familie som har hatt GET har slitt med akkurat det samme i en årrekke, nettet forsvinner og stadig vekk leverer bare en brøkdel av det de lover. Kundeservice fikser ingenting. Dette bare må være Norges mest grusomme selskap.