Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde meget raskt og stabilt fibernett, som hovedsaklig var det jeg var ute etter. Det som trekker ned er at utstyret de sendte leverte dårlig trådløst nett som ikke egner seg for gode tilkoblinger gjennom vegger og lignende. Kundeservice var heller ikke veldig behjelpelige når det gjaldt å koble på eget utstyr for å forbedre saken da jeg prøvde dette, så jeg gav opp. Dette er flere år siden, så det er mulig det har forbedret seg. Med kabeloppkobling så fungerte det derimot supert. De glemte også å oppgi noe informasjon i forbindelse med flytting og abonnementsslutt, men dette ble raskt avklart da jeg fant det på nettsiden og ringte dem opp. Kort oppsummert: Bra hovedprodukt, men krever litt innsats og oppmerksomhet fra deg selv.
Jeg har hatt en stabil levering av Bredbånd fra Get,selv om de ikke klarer levere den hastigheten som jeg betaler for. I sommermånedene har de kampanje,-tre mnd med høyere fart til samme pris, og da leverer de endelig den tjenesten jeg har betalt for det foregående år. Så sa kundeservice jeg trengte nytt trådløst modem. Jeg spurte hva dette kostet ,og svaret var krystallklart,-GRATIS. To mnd. seinere kommer det forhøyet faktura fra Get. Dette viser seg å skyldes ETABLERINGSAVGIFT på det nye modemet, til den nette sum av kr. 699. Jeg har jo ikke greie på det, men lurer på hva de strever sånn med å etablere, at det koster 699 kroner. Modemet koblet seg opp av seg selv, på 10 minutt. Dette minner mest om en skjult kostnad for nytt modem, kamuflert som etableringsavgift.
Dyrt og dårlig. Må dessverre sjekke om det finnes alternativer før jeg kansellerer, men veldig misfornøyd.
Får ikke den hastigheten man betaler for og ofte er det helt ubrukelig både med wifi og kabel..
Ikke hva som ble lovet. Påsto de kunne levere det beste i området, noe som var ren løgn. Selger påsto dessuten at de leverte fiber, noe som også var ren løgn. Har nå skiftet til Telenor fiber, som er mye bedre.
Ikke fått hva vi har betalt for, og kundeservice svarer ikke. Fikk tilbud om L pakke for S pris i 1 år. Etter 2 mnd skrur de ned hastigheten til S! Godt tilbud? Jeg er så lei av de, de aner ikke hva de holder på med overhodet!
De har sikkert et supert produkt, men herre gud for en elendig service. Installatøren var hos meg igår (2 timer for sen). Han klaget over regnet i en halv times tid og så bestemte han seg for å dra. "Jeg vet ikke i hvilket rør jeg skal montere kablene i, og kollegaen min svarer ikke på telefonen. Jeg får ikke fullført jobben..." Han sa han skulle gi beskjed til Get og at de skulle ringe meg for å avtale ny tid dagen etter. Ingen som ringte meg dagen etter så jeg ringte selv. "Jeg skal undersøke med teknisk avdeling og ringe deg opp igjen..." 5 ganger skjedde dette på en dag, hver gang jeg ringer de så skal de "ringe meg opp igjen" uten at det skjer. Til slutt bestilte avbestilte jeg alt. Aldri vært borti så dårlig service.