Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke fått hva vi har betalt for, og kundeservice svarer ikke. Fikk tilbud om L pakke for S pris i 1 år. Etter 2 mnd skrur de ned hastigheten til S! Godt tilbud? Jeg er så lei av de, de aner ikke hva de holder på med overhodet!
De har sikkert et supert produkt, men herre gud for en elendig service. Installatøren var hos meg igår (2 timer for sen). Han klaget over regnet i en halv times tid og så bestemte han seg for å dra. "Jeg vet ikke i hvilket rør jeg skal montere kablene i, og kollegaen min svarer ikke på telefonen. Jeg får ikke fullført jobben..." Han sa han skulle gi beskjed til Get og at de skulle ringe meg for å avtale ny tid dagen etter. Ingen som ringte meg dagen etter så jeg ringte selv. "Jeg skal undersøke med teknisk avdeling og ringe deg opp igjen..." 5 ganger skjedde dette på en dag, hver gang jeg ringer de så skal de "ringe meg opp igjen" uten at det skjer. Til slutt bestilte avbestilte jeg alt. Aldri vært borti så dårlig service.
Syntes bredbåndet er bra, har hatt lite problemer. Men savner ny sikkerhetspakke som det stod på nettsiden deres for over et år siden skulle snart komme en ny etter Norman antivirus, ja hvor blir den av?
Get.no øker hastigheten din ...OG prisen og skjuler dette gjennom å drukne deg i informasjon. Min erfaring med folka i Get.no er en ulv i fåreklær. Jeg har hatt mer eller mindre konstant problemer med dette selskapet. Når jeg påpekte at jeg hadde en hastighet som var kun 20% av det jeg skulle ha ble dette avvist med at UTSTYRET DE HAR SENDT TIL MEG ikke har kapasitet til den farten jeg ønsker... (sukk). Til og med når du sier opp abonnementet og følger instruksen til punkt og prikke påstår get at de IKKE har mottat utstyret for internett og kabeltv. Andre folk jeg har snakket med forteller samme historie. Når du ikke er kunde lenger hos dem får du svi, da de påstår at du har tatt utstyret selv. Nå er de etter meg vedr. disse forholdenee. Det de ikke vet er at jeg har alle kviteringer fra posten. Stay away!!!!
Har vært bredbåndskunde hos Get i mange år. Men dessverre har ikke Get klart å være i front av sine interne problemer både når det gjelder kundeservice og konstante tekniske feil. De plastrer alltid på overflaten og bryr seg mindre om å faktisk gå i roten av problemene. Når heller aldri hastigheten jeg betaler for.
Styr unna. Dette er ikke verdig internett for å ha i Norge. Bruker 48t for å kontakte kundeservice.
Må bytte Get boks svært ofte.. De får aldri kontakt med den. Tekniker skal komme mellom 10:00 og 16:00, da må man bare forholde seg hjemme til de kommer.. Nettet forsvinner ganske så ofte og det er ikke stor hjelp å få på kundeservice.. Skulle så inderlig ønske jeg kunne bytte til en annen leverandør, men siden studentbyen jeg har avtale med Get så er ikke det noen mulighet... Jeg hadde bytta på flekken om jeg kunne... Styr unna!