Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vår erfaring med GET: Vi er et arbeidskollektiv i oslo. Vi har ventet på nett i 4 mnd på arbeidsplassen. Det tok 1 mnd før GET reagerte på gjentatte bestillinger. 2 mnd før monteringen kom med kort forvarsel. Nå har router stått her uten funksjon i nok en måned. Alt er koblet til men GET kundeservice har ikke klart å koble nettet til. Nå har både vi som leietagere ringt, eier har ringt OG sjefen for borettslaget har ringt flere ganger til ingen nytte. Det ser ut som om ingen sak har blitt registrert eller at kundeservice ikke gidder å registrere den. Vi har også erfart at kundebehandlerne uten unntak har virket leie, irriterte og dårlig disponert til å ta i mot våre henvendelser, til tross for vår tålmodighet og gode folkeskikk. Det virker også som om kundeservice ofte har manglende kunnskap om egne prosedyrer. Oppsummert: Bedritent selskap. Ikke konkurransedyktig. Unngå hvis over hodet mulig. Bedriten kundeservice besatt av det absolutt værste av sutrete, sure tenåringer. Bedritent og ustabilt nett (har hatt GET før.) UNNGÅ DETTE SELSKAPET OM OVER HODET MULIG. SCAM! TV er et dødt medie og ikke verdt et langvarig forhold med et kundefientlig steinalderselskap.
Fungerer aldri, koster masse penger, dritt dårlig. Alltid noe problemer med nettet, og det er helt latterlig treigt.
Bredbånd fra get er alltid nede, har ringt 50+ ganger i løpet av de 3 siste månedene men fremdeles ikke blitt ordnet opp i. Ville ikke anbefalt dette som en bredbåndløsning.
Hvorfor er get det mest elendige selskapet i norsk i historie? Jo fordi get sitt nett funker knapt 50% av tiden og når det først funker så er det enten så tregt at det nesten er ubrukelig ellers faller det ut hele tiden. Kundeservice er vel ikke noe vits å snakke om fordi du bruker en time av ditt liv på ingenting som dermed også fører til ingenting. Hadde det vært mulig å bytte til et annet selskapet hadde jeg gjort det på et blunk, men det er valgt at mitt området skal ha get. Så enten fiks problemet eller stopp å være et selskap, herregud for noe trist dritt
Nettet til get er det mest ustabile jeg har vært bort i. Det er nede opp til flere gange i mnd og ofte timer av gangen. Styr unna dette dyre møkka nettet.
Alltid ustabilt nett, noenganger faller både TV og nett helt ut, gjerne over hele helgen. Get sier de kan sende en tekniker, men den må jeg betale for «hvis feilen ligger hos meg» Alle naboene har nå vært uten nett og TV i helgen. Get sier til alle at det er noe feil med våre hus og ikke deres ledninger. Helt tom for ord. Ubeskrivelig dårlig service
Det er INGENTING som er bra med GET. ALLTID problemer, og at du får melding når det «oppdages» feil er bare tull. Ukentlige feil dvs. INGEN signaler...alt er dødt, og det har i 13 år ALDRI vært en feil hos meg.. alltid hos GET. MANGE. Feil skjer selvsagt på kveld/natt, og da kan du ikke melde fra om det.. da blir heller ingen orientert, og kan du kun klage på skjema, som de tar 4 dager for for å svare... De er svindlere rett og slett. Alt ser stuerent ut på nettsiden, men om du kan unngå disse grådige kyniske sleipe useriøse svindlere, så gjør det... Avstanden mellom det de forespeiler og virkeligheten er gigantisk, men penger skal de ha.. Vil du ha problemer uten å komme noe vei så bruk GET.