Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Omöjligt att komma fram med budskap även om GETS leverans ligger ca -1000 % av lovad kapacitet, Sätter GET på botten av kundnöjdhet. //h
Dårlig kundeservice, skjer aldri noe med problemet. Vi er ikke fornøyd i det hele tatt
For dyrt, dårlig kundebehandling. Øker konstant priser uten varsel. Dårlig pris i forhold til andre leverandører. Truer deg med høyere pris om du f.eks bare ønsker tv delen av deres abonnement
Bredbåndet til Get er ekstremt ustabilt, det kobler seg ut hele tiden. Signalene er veldig dårlige, rekker ikke over hele huset, må ha et produkt jeg forlenger signalene med. Denne fungerer også svært dårlig. Til stadighet får jeg beskjed om å taste passordet som igjen er unødvendig langt.
Har prøvd siden i sommer (2017) å få ordnet slik at nettet går i den hastigheten jeg betaler for. Har snakket med kundetelefon og der sitter det masse folk som skal prøve å sende en henvisning opp til Trondheim, der de håper på et svar. De finner ut alt linjen er ok , men... blir utrolig lei og irritert på slike leverandører. DE HOLDER IKKE DET DE LOVER !!!
Har hatt GET tidligere og byttet til altibox da de grov i gaten for ca. 4 år siden. Var lite fornøyd med GET da, men bestemte meg for å gi de et forsøk igjen da jeg fikk et godt tilbud på døren av en selger som snakket om et oppgradert hybridfiber nett. Etter å ha hatt GET i noen måneder nå må jeg si at det har skjedd mye siden sist. Kundeservicen har vært upåklagelig, og nettet har funket stabilt og bra. Det eneste jeg har å utsette på er at HBO er bittelitt tungvint å bruke på TV dekoderen. Tommel opp til GET!
De leverer et jevnt og bra bredbånd, og greit mange kanaler til en overkommelig pris.