Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt og meget tregt av og til,får ikke det jeg betaler for😬
Stabilt nett. Uforholdsmessig høy pris og skandaløst dårlig kundeservice.
Bytte ifra Telenor 100gb til telia5g 25gb, de er mye billigere en Telenor og hastigheten er mye mye bedre
Forferdelig mye nedetid, uten automatisk kompensasjon. Nettet har vært nede i 14 timer så langt i dag. Norges mest ustabile fiber leverandør? Ringte til kundeservice og den opplevelsen tok 90 minutter før jeg fikk svar. Hvis du kan velge noe annet enn Telia ... så er du heldig. Hvis de ikke leverer tjenesten vi betaler for, hvorfor blir vi ikke kompensert?
Inngår avtale på bestemte vilkår for så å senere oppleve at Telia endrer vilkårene fullstendig. Jeg inngikk avtale på trådløst bredbånd hytte med mulighet for å fryse abonnementet 6 mnd i året. Dette passet meg perfekt, å av den grunn valgte jeg Telia. Nå 5 mnd etterpå, så gir de meg beskjed om at det ikke er mulig å fryse dette abonnementet. Dette er avtale brudd, men kan ikke bevise det, å Telia nekter for at de har endret på noe som helst. Falskt, useriøst, bare å gå videre til en av konkurrentene. Hos Telia vil du ikke være kunde !
Søppelfirma! Frekk kundeservice og elendig utstyr man har null kontroll over! Hold dere langt unna Telia og til dere som bor i et borettslag som har blitt lurt til å benytte seg av Telia som internettleverandør, jeg føler med dere! Et skammens selskap som driter totalt i sluttbruker på alle områder!
Veldig dårlig fart, holder ikke det de lover. Var i kontakt med de for å si opp abonnementet via chat 2 ganger, de klarte ikke å si opp abonnementene på disse 2 gangene selv om de sa de skulle gjøre det.