Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forferdelig mye nedetid, uten automatisk kompensasjon. Nettet har vært nede i 14 timer så langt i dag. Norges mest ustabile fiber leverandør? Ringte til kundeservice og den opplevelsen tok 90 minutter før jeg fikk svar. Hvis du kan velge noe annet enn Telia ... så er du heldig. Hvis de ikke leverer tjenesten vi betaler for, hvorfor blir vi ikke kompensert?
Inngår avtale på bestemte vilkår for så å senere oppleve at Telia endrer vilkårene fullstendig. Jeg inngikk avtale på trådløst bredbånd hytte med mulighet for å fryse abonnementet 6 mnd i året. Dette passet meg perfekt, å av den grunn valgte jeg Telia. Nå 5 mnd etterpå, så gir de meg beskjed om at det ikke er mulig å fryse dette abonnementet. Dette er avtale brudd, men kan ikke bevise det, å Telia nekter for at de har endret på noe som helst. Falskt, useriøst, bare å gå videre til en av konkurrentene. Hos Telia vil du ikke være kunde !
Søppelfirma! Frekk kundeservice og elendig utstyr man har null kontroll over! Hold dere langt unna Telia og til dere som bor i et borettslag som har blitt lurt til å benytte seg av Telia som internettleverandør, jeg føler med dere! Et skammens selskap som driter totalt i sluttbruker på alle områder!
Veldig dårlig fart, holder ikke det de lover. Var i kontakt med de for å si opp abonnementet via chat 2 ganger, de klarte ikke å si opp abonnementene på disse 2 gangene selv om de sa de skulle gjøre det.
Det er veldig ofte nede, eller veldig fraværende i dagesvis (kommer og går), noe som gjør det veldig frustrerende å få gjort noenting på nettet. De har ikke verdens beste kundeservice heller, og jeg føler de ofte prøver å unngå å snakke med deg om de kan (med mindre de skal selge deg noe.) Om nettet ditt forsvinner helt, sender de gladelig en reparatør på DIN regning. Jeg hadde en opplevelse med at nettet var borte i nesten 2 uker, en reparatør ble sendt til gaten min, og jeg fikk en telefon fra reparatøren dagen før han skulle være der om at feilen var fikset. 2 uker etterpå så får jeg en regning på nesten 2000 kroner. Det var vanskelig å overbevise dem at jeg hadde fått nettet fikset UTEN besøk av reparatør, og måtte fremlegge bevis på at reparatøren hadde ringt meg dagen før for å fortelle meg at alt skulle være i orden. Ikke en eneste gang ble det nevnt at dette var på min regning heller, så det kom jo som ett sjokk at de opererer slikt når deres nett svikter. Jeg fikk Telia som leverandør da dem kjøpte opp Get, så jeg har slitt med dem i ganske lang tid nå. Styr unna om du kan!
terrible service, ridiculously expensive, dreadful customer service. the only reason we have it is because we don't have a choice
Kanskje de burde sette flere folk på kundeservice. Selge skal de. Makan til mas på tlf og hundre forskjellige tlf de ringer fra. Men å svare på kundeservice klarer de ikke. Så der tapte de meg og ser det er en gjenganger, så de har noe å jobbe med