Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt av og til.problemer med å komme inn av og til.
Ustabilt og leverer ikke hastighet som inngår i pakken jeg betaler for. Å ringe kundeservice er tidkrevende, enten svarer de ikke eller er ventetiden uutholdelig lang, timer i kø mener jeg ikke er akseptabelt. .
Altfor dyrt for en gammel linje (ikke fiber) forhold til hastighet.
Dårlig/ujevn kvalitet. Utstyr frakobles ofte. Vanskelig med efaktura
Ustabil linje, kommer og går når den selv vil. Kan sjeldent se et program eller streame uten at det hakker eller henger seg opp. Fryktelig dårlig kundeservice. Kan sitte 45 min i kø også blir det lagt på.
Stabilt over tid selv ved onlinegaming av tre playstation samtidig
Masse rot med faktura, frem og tilbake i 6 mnd før Telia var enige med meg og min kontoutskrift. Brukte også over 1 måned på å sende over tekniker, skyldte på oss. Montør bekreftet at det var dårlig håndtverk fra forrige montør. Tv boksen er også et makk verk. Skjønner ikke at et så stort selskap ikke har brukt mer penger på UI, hastighet etc. Selv etter 1 år har de ikke klart å luke vekk feilen som gjør at boksen kræsjer alle appene du har installert. Styr unna om du kan