Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
de gir deg overhodet ikke informasjon. De vil bare ha pengene dine. De gjør så lite som mulig
Telia dere får 1 (helst 0) stjerner! Gratulerer med å være sleipe kjeltringer som melker kunder for det de er vært. Setter opp prisen på internett, men tilbudet som leveres FORBLIR AKKURAT DET SAMME. Begrunnelsen dere gir for at dere må "sette opp" prisen er bare helt tragisk. Her handler det KUN om å tjene mer penger. At dere (og også andre aktører) i denne bransjen operer slik er en skandale, og det er først og fremst myndighetene som ikke gjør jobben sin. Dette er en bransje med tett prissamarbeid som FORLENGST burde bli ettergått langt mer av de sløve og trege myndighetene vi har i dette landet. Hadde jeg kunne byttet hadde jeg gjort det FORLENGST. Styr unna!
Har hatt små/store problemer siden mitt bredbånd ble Telia. Det hakker og er tregt, og driftsstans hver eneste mnd. Nå har nettet vært nede hos meg i mer enn 24 timer og med hjemmekontor så går ikke dette. Jeg skal jobbe for at mitt borettslag bytter leverandør når kontrakten med Telia utløper
ustabilt internett, selv etter 6 uker med arbeid på nettverket i området hvor dette skulle være en forbedring.. søpple internett
Det går ikke an å komme gjennom på telefon Man kan kun få kontakt med en chatbot i åpningstiden Man får kun sendt mail utenfor åpningstid Det tar flere dager å få svar på hver epost Av Telias medarbeidere er det kun ca. 1 av 10 som har tilstrekkelig opplæring til å kunne løse enkle problemer På grunn av lang svartid på epost + mangel på kunnskap hos medarbeiderne, tar det ukesvis å løse enkle henvendelser som kunne vært løst på 5 minutter Uansett om man har muntlige og skriftlige avtaler, får man fortsatt sendt feilaktig faktura i posten - tilsynelatende fordi det ikke er noe system hos Telia, bare kaos. Telia pleide å være forhatte Get, og ingenting er blitt forbedret. Da Telia tok over tidligere fantastiske Chess, ble det like ille, og jeg byttet mobilleverandør til Ice. Jeg er tvunget til å være kunde her fordi borettslaget har valgt Telia til TV og internett. Hvis du kan velge bredbåndsleverandør fritt, for guds skyld ikke velg Telia.
Prøver å ringe kundeservice men ventet først 53 minutter før jeg ble fortalt at jeg skulle bli oppringt. Ringer på nytt og har ventet i 127 minuttes, nå stenger tlf tiden og blir bedt om å ringe opp igjen i morgen. Chatt funksjonen funker ikke og det er ingen måte å bli oppringt på, det bare durer og durer i øret.....forferdelig dårlig og så fortvilet da man ikke får fikset noe og nettet er dete. Fy søren!
Telia har DNS problem som dem ikke klarer å fikse da problemet ser ut til å komme og gå hele tiden.