Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
tjenesten slår seg av og det eneste Get har ønsket å gjøre er å bytte ruter. De gjør ikke flere feilsøk og hver gang tjenesten slår seg av må jeg ringe kundeservice for å få slått på internett tjenesten. Det har aldri tatt mindre en 15 min og komme til kundeservice og du for beskjed på tlf "takk for at du fortsatt venter". Videre blir jeg alltid automatisk fakturert for ruter jeg har sendt de i retur, dette har de slettet men kun etter at jeg har kontaktet de og brukt tid jeg aldri for tilbake. Kort oppsummert hvis du vil ha internettlinje med mest mulig styr fram og tilbake og du må ringe kundeservice ofte for å få ordnet opp så er dette leverandøren for deg. Det positive er vel at de ordner opp men de må kontaktes ofte for at linja skal fungere. Du vil også bli forsøkt solgt flere tjenester av kundeservice når du kontakter de. Det vil skje ofte. Lykke til ! :)
De justerer prisen opp mye hvert år, sjekk andre alternativer. Synd jeg ikke får byttet.
Internett og kanaler blir borte veldig ofte. Har hatt flere tilfeller der en eller begge deler har vært nede over flere timer eller dager. Skulle gjerne byttet til noe annet, men Get har tydeligvis monopol på Tv-kanaler her jeg bor. Absolutt ikke forbrukervennlig.
Anbefaler å lese hele anmeldelsen. Jeg ble oppringt av en selger som lovet fantastisk bredbånd via 4g og en ny type router som skulle dekke mitt hus på 3 etasjer. Det var fristende å få 50mbit kontra 20mbit som jeg hadde. Med en gang det var installert var det veldig ustabilt og jeg henvendte meg til kundeservice. Ble da tilbudt airties for utvidelse av rekkevidde for 49kr ekstra pr måned. Dette ga jeg beskjed om var helt uaktuelt og fikk da dette gratis. Dette hjalp veldig lite og problemene ble flere og flere. Ustabilt, ramler ut og inn hele tiden, nedlastingshastighet fra 50mbit-2,5mbit. Har vært i kontakt med kundeservice 5 ganger og de første 3 blir jeg bare bedt om å resette og prøve igjen. Hjelper ingen ting. Den 4 gangen insisterer jeg på å avslutte kundeforholdet siden de ikke klarer å rette feilen og blir da informert om at dette vil koste med 7000kr i gebyr for å avslutte i bindingstiden. De nekter å innrømme at det ikke fungerer ikke ber meg om å resette på nytt. Det hjelper ikke. De insisterer på at de må få lov til å forsøke å rette feilen før jeg får si opp uten bruddgebyr og vil sende meg ny ruter. Ny ruter blir testet og det hjelper ikke. Kontakter kundeservice på nytt og de sier at det skal gå å avslutte kundeforholdet. Dette skal jeg få en bekreftelse på og etter 2 dager har jeg fortsatt ikke fått det. Hver gang jeg snakker med kundeservice og sier at jeg vil avslutte kundeforholdet blir det «merkelig nok» brutt og jeg må ringe opp igjen. Hver gang jeg kontakter dem tar det 30-90minutter av min tid allikevel sender de meg faktura for nett som ikke fungerer. Oppsummert den dårligste kundeservicen jeg har opplevd, meget arrogante folk og absolutt ikke villige til å rydde opp på en god måte. Anbefaler alle å styre unna Get, du kommer garantert ikke til å bli fornøyd. Du føler at du sitter i saksa istedenfor at du er kunde.
Hvis du ønsker å ha tale og bilde ikke henger sammen, så velg get. For det er tilsynelatende helt ok.🤬🤬.. Har nå prøvd å komme oss ut av det, men dette er vist ikke noen feil, som er av en sånn betydning at vi kan kreve å komme oss ut av avtalen.
Forferdelig dårlig hastighet og kundeservice. Jeg skjønner at folk på 70+ kanskje ikke prøver å restarte ting når det ikke fungerer som det skal, men når jeg på 25, for sikkert 100. gang ringer inn fordi nettet enten ikke fungerer eller er supertreigt, så trenger du ikke be meg slå av og koble fra ruteren, vente et par minutter før jeg restarter den, for det har jeg gjort minst 5 ganger før jeg ringer. Jeg gidder jo ikke sitte 30 minutter i telefonkø, hvis problemet kan løses så enkelt som å restarte ruteren.. Har ikke noe valg da jeg bor i leilighet, og sameiet har avtale med Get, men føler meg svindlet som må betale ekstra for å få levbar hastighet på nettet <--- Den er for øvrig kun levbar dersom jeg trekker ledninger gjennom hele forbanna leiligheten for å ha kablet tilkobling til både PC, Xbox og PS4. Leiligheten ser ikke ut, men det får bare være. Styr unna Get, da de ikke leverer det de lover, svarer ikke på telefon og bryr seg ikke om sine kunder.
Ble lovet minst 50/50 med den nye løsningen wifi 6. aldri testet mer enn 30/10 her. Etter kl 18 på kvelden er nettet totalt ubrukelig og tester da 5/1 maks. Kundeservicen til Get er forferdelig dårlig. Virker som at de ansatte har fått for dårlig opplæring da de ikke klarer å svare på noe som helst. Styr unna dette tullet her.