Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk telia mobilt hjemmebrebånd et par måneder før nyttår. 50/50 linje som fungerte mellom 35 og 50 Mbit/s. rundt nyttår la jeg merke til at hastigheten falt helt ned i 10-12Mbit, og nå den siste måneden så er vi helt nede i 3-4!!!Mbit/s. Ringer telia og de sier det er for mye trafikk på cellen jeg er på. OK, jeg spør om å få bytte til annen celle som ligger like langt unna bare motsatt vei. De sier det er like overbelastet på den cellen også. sjekket en tredje og den var også ubrukelig. Når de da klarer å overbelaste ALLE cellene i en 3km omkrets så er det noe alvorlig galt på salgsavdelingen hos telia. Flott når jeg ikke har NOE annet alternativ, og er avhengig av relativt oppegående nett og hastigheter i jobbsammenheng.
Etter vi fikk nye telia ruter har det bare blitt verre spesielt for online spilling. Melding vi fikk etter oppdatering av nettet(nat type brukte utrolig lang tid før man fikk type 2 noe som er uvanlig) : ruter som er i bruk støtter ikke ip fragmenter for ps4 og derfor kan være begrenset, ta kontakt med ruter produsenten.og det vil si at du risikerer å falle ut av online eller blir disconnect fra host/lobby uten forklaring hva årsak . Vi tok kontakt med ruter produsent om den problemstilling og svarer vi fikk var at det er feil med ps4. Jeg forklarte at den gamle ruter fra get fungerte mye bedre og hadde mye raskere Internett testing på ps4 og ingen problem med online spilling. Det kommer en å se på så for vi krysse fingerene om han kan fikse problemene. Til dere ps4 eiere som vurderer å ha telia som hovedleverandør bør skyr unna inntil videre.
Vel, her skjer det ingenting. Etter gjentatte henvendelser opplever borettslaget fortsatt stadige brudd på tv. Kundeservice «forsikrer» hver gang at de «pusher « på de som skal fikse problemene. Dagene går - ingenting skjer. Når får borettslaget tv igjen?
Betaler for 750 linje, de leverer 12-18. byttet modem, byttet rutere. rett og slett ren svindel. Tidligere hadde vi linje levert av GET (før oppkjøpet) og da hadde vi mye raskere linje, så det må rett og slett være justert manuelt etter oppkjøpet i håp om at ingen merker at de ikke får hastigheten de betaler for. Unngå hvis du kan og de ikke har monopol i området du bor i. Om de har monopol så flytt.
Umulig å nå Kundeservice Ustabil nett Halvparten av Trondheim har ikke internett akkurat nå.
De skal ha 100% betalt men syns det er OK å levere under halvparten, innsalget lovet 25/25mbps men de leverer 12/8mbps, jeg måler hver dag til ulike klokkeslett
Syns nettet har blitt mye dårligere etter Get bytta til Telia.. Hadde ingen problemer før, men etter de ble Telia har nettet begynt å dette ut helt uten videre, tv-bildet har begynt å hakke, lyden henger etter, etc. Begynner å bli dritlei av dette !!! Kundeservice er heller ikke mye å skryte av, for å si det mildt...!