Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Betaler for 750 linje, de leverer 12-18. byttet modem, byttet rutere. rett og slett ren svindel. Tidligere hadde vi linje levert av GET (før oppkjøpet) og da hadde vi mye raskere linje, så det må rett og slett være justert manuelt etter oppkjøpet i håp om at ingen merker at de ikke får hastigheten de betaler for. Unngå hvis du kan og de ikke har monopol i området du bor i. Om de har monopol så flytt.
Umulig å nå Kundeservice Ustabil nett Halvparten av Trondheim har ikke internett akkurat nå.
De skal ha 100% betalt men syns det er OK å levere under halvparten, innsalget lovet 25/25mbps men de leverer 12/8mbps, jeg måler hver dag til ulike klokkeslett
Syns nettet har blitt mye dårligere etter Get bytta til Telia.. Hadde ingen problemer før, men etter de ble Telia har nettet begynt å dette ut helt uten videre, tv-bildet har begynt å hakke, lyden henger etter, etc. Begynner å bli dritlei av dette !!! Kundeservice er heller ikke mye å skryte av, for å si det mildt...!
Mister nettet hver eneste kveld, regelmessig mellom 16 og 23. Blir aldri bedre, betaler for 500
Hvor skal jeg skal starte. Først fornøyd med produktene, men så opplever man useriøs kundeservice. Og prøv å gi dem en evaluering hvis de skjønner at samtalen gikk dårlig.. Har aldri hatt dårligere internettforbindelse enn etter ny Sagecom. Selgere på døra som ikke vet at du er mangeårig kunde. Internett saboteres etter noen dager for sen betaling (beklager, kun brev-faktura til tomt kontor i korona-tider ja..). Blir sprø.
Positivt - enkelt og raskt ig bestille og få installert trådløst fast bredbånd. Virker flott de 2 første uker. Negativt 'Etter att de gitt ut gratis prøve bredbånd til mine naboer blev nett fart helt ned til 1 mbps. Var i samtaler med telia mange ganger hver gang var vente tiden alt fra 15 min til ca 45 min. Til slutt fant vi ut at de var for mye trafikk på mast / tilkoblings punkt i Enebakk. Nettverket var dårligt fra 16-22.00 når brukere er mest på nett. Prøvde og avbestille bredbånd etter fått 1-2 måneder gratis bredbånd- positivt. Men hjelper ikke når man igjen må bruke timer av tid for og kontakte / krangle om og få bredbånd av installert. Fikk en melding på sms som jeg ikke kunde svare ut. Begynnte og få purringer på ubetalte regninger for et bredbånd som ikke virker i kjerne tider og holder de de lovet av nett fart. Sluttet og ringe og svarer kun ved mail. Omtvister regninger uten svar - får nye purringer. HOLD DERE LANG UNNA TELIA. Når de vel er problem er de ikke godt nokk organisert til og løse problemet deres.