Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg syns man får lite bredbånd for pengerne. Av og til er også nettet svært dårlig tross for å være innafor månedens MB
Nettet er relativt stabilt og leverer som lovet. Prisen var god i kampanjeperioden. God kundeservice. Nettet var borte noen ganger, men ofte planlagt og varslet i grei tid.
Telia gjør oppgraderinger i nettet sitt som gjør at endeutstyret endrer konfigurasjon uten at en selv er involvert i dette. Mister 5GHz nettet i huset omtrent hver uke idet Telia endrer noe. Kjipt og veldig irriterende! Bytter leverandør!
Ble kontaktet av Telia som ville selge bredbånd. Tilbudet virket i utgangspunktet ok, men når jeg ønsket tilbudet på mail for gjennomlesning fikk pipen en annen låt. Å gi meg et skriftlig tilbud var helt utelukket. Hva er det dere skjuler i betingelsene her Telia?? Vedkommende gikk fra å være hyggelig til direkte frekk når jeg ønsket tilbudet skriftlig. Det må da være helt normalt å se gjennom betingelser før en signerer. Da ble det ikke Telia denne gangen eller noen gang i fremtiden.
Treigt og lite brukervennlig. Tar veldig lang tid før noe reagerer. Og nei - det var ikke på grunn av nettet. Styr unna!
Internett detter ut flere titalls ganger i døgnet. Har vært i kontakt med kundeservice 7-8 ganger siden i mai. Greie kundebehandlere, men greier ikke å finne en løsning. Lang ventetid før man får svar.
Ekstremt mye nedetid ingen kompensasjon. Dårlig informasjon