Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble kontaktet av Telia som ville selge bredbånd. Tilbudet virket i utgangspunktet ok, men når jeg ønsket tilbudet på mail for gjennomlesning fikk pipen en annen låt. Å gi meg et skriftlig tilbud var helt utelukket. Hva er det dere skjuler i betingelsene her Telia?? Vedkommende gikk fra å være hyggelig til direkte frekk når jeg ønsket tilbudet skriftlig. Det må da være helt normalt å se gjennom betingelser før en signerer. Da ble det ikke Telia denne gangen eller noen gang i fremtiden.
Treigt og lite brukervennlig. Tar veldig lang tid før noe reagerer. Og nei - det var ikke på grunn av nettet. Styr unna!
Internett detter ut flere titalls ganger i døgnet. Har vært i kontakt med kundeservice 7-8 ganger siden i mai. Greie kundebehandlere, men greier ikke å finne en løsning. Lang ventetid før man får svar.
Ekstremt mye nedetid ingen kompensasjon. Dårlig informasjon
Veldig stabilt linje, ikke hatt noe nedetid siden det ble montert i November.
Noe galt med bygget, heldigvis har hele blokka en avtale med dem. Dessverre betyr det ingen oppfølging og månedsvis med venting selv med dårlig forbindelse… når skal vi få bra internett igjen? 😭
Styr UNNA! Disse spekulerer i merkostnader og gjør det serdeles vansklig å være kunde, prisene endrer seg også etter noen måneder uten verken varsel eller begrunnelse