Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Underlig prissetting. Prisen økes med 50 % fra en måned til den neste.
Dårlig kunderservice, ventet over 35 minutter for å få hjelp… som jeg sikkert ikke kommer til å få… Heller ingen tilbakemelding om hvor i kø jeg er eller om de kan ringe tilbake
Har Telia sitt mobile bredbånd med ZTE modem, på hytten i Sirdal, og er veldig misfornøyd. Har 100GB til 549,- pr. mnd. Vi klarer ikke engang å strømme en film via AppleTV. Har kontaktet Telia for å få hjelpe, men de viste hverken evne eller vilje til å hjelpe… Har nå sagt opp avtalen.
Fungerte fint inntil for kort tid siden. Nå er forbindelsen mye tregere enn før og kan visstnok ikke bedres..
Veldig ustabilt og tregt internett, høy ping, pakketap. Er så lei at vi snart flytter fra borettslaget bare på grunn av internett. Det var ingen problemer når Get hadde internett og tv her, etter Telia tok over har det vært problemer konstant. Også umulig å få tak i kundeservice, og stort sett lite hjelp å få. Har møtt en kundebehandler på 3 år der det faktisk virket som om han visste hva han drev med. Måtte også ha elektriker (5000 kr) på besøk, da telias tekniker mente det var 100 volt strøm i internett kabelen, dette viste seg å være 0,1 mikro volt som elektriker sa var helt normalt. Så, en enorm regning og null hjelp, internett er stadig ustabilt med pakketap.
Telia har blokkert alle former for port kobling på 4G/5G på trådløst bredbånd. Det betyr at bla, NAT, VPN ikke funker, nødvendig admirasjon ved feil kan bli svært vanskelig. Det er mange som ønsker kamera, smarthus evt. utleie og har behov endringer/vedlikehold uten å måtte ta en ekstra kjøretur i alle typer vær.
Veldig ustabilt. Har hatt tekniker fire ganger siste året. Kundeservice er dårlig.