Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettet sug! Har 750/ 750 og den klarer ikke å spille HD videoer engang!! Har forsøkt å kontakte kundeservice men uten lykke .
De er umulige og få tak i på tlf da køen har vært mellom 1 og 2 timer, og mail har de ikke svart på og det er nå 5 dager siden den ble sendt. Vist jeg skal ha 25 MB ut må jeg betale et 619 i måneden utover standardpakken som er inkludert i husleien. Driver og leter høyt og lavt etter alternativer som kan levere nett her, men ser ut som man må bitte i det sure eplet og heller prøve og påvirke boretslaget til og bytte, har tidligere hatt både Telenor og Altibox, og det har vært en fryd i forhold til det jeg har nå..
Get har helt fra borettslaget valgte dem til TV og internett hatt dårlig support. Etter at Telia overtok har ting bare blitt verre. Det positive er mindre nedetid enn for noen år siden. Dersom du derimot er så uheldig og trenger å kontakte support vil du oppleve en forverret situasjon. Support har ofte hatt vansker med å forstå problemene de blir bedt om å løse. Når ventetiden på telefon ofte er mellom 20 minutter og en time blir saken ikke bedre. At support legger på røret midt i samtale og etterpå bryter forbindelsen når man ringer opp gjør saken bare verre. Enda verre er det at Telia ennå ikke har svart på noen av mine henvendelser på e-post Dropp Telia om du har mulighet til det.
Get boksene fungerer ikke uten at de er kablet. Jeg har en kablet og en uten. Den uten kabel er det bare trøbbel med. Get/Tafjord vil ikke betale kabel eller opplegging innendørs. Har hat trøbbel i 7 av 10 måneder. Ennå ingen løsning så er saken gått til Forbrukerportalen. Internett delen er veldig bra og den boksen som er kablet er det ingen trøbbel med. Men dette vet Get og burde sagt fra om før de la inn alt i huset????
Hastigheten varier for mye. Jeg har internettkabel fra utak - ruter - spillkonsoll. Hastigheten går fra 8 - 200 - 40 - 430 - 80..
Flyttet nylig til borettslag som benytter Get. Har bodd her i to måneder og har mistet nettet så ofte at jeg tok det opp med styret, som nå har vedtatt å bytte leverandør. Hastigheten er ingenting å klage på, betaler for 750 og ligger stort sett mellom 700 og 800 (når nettet fungerer). Kundeservice er helt håpløs, jeg fikk melding om at det var problemer med nettet, men han på kundeservice "kan ikke se at det er noen problemer i mitt område". I skrivende stund er det koronatiltak og mange har hjemmekontor, da er det ikke mulig å ha en nettleverandør som er så ustabil at man er nervøs hele arbeidsdagen.
Forferdelig dekning. Dårlig bytter pakke flere ganger, men fortsatt dårlig. Anbefales ikke.