Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Get bredbånd over kabel-tv er stabilt og fungerer bra. Veldig nyttig at man kan hente ut/levere inn utstyret i vanlige butikker, i stedet for å måtte vente på postgang Kundeservice er alltid raskt tilgjengelig på chat.
Fikk varsel om prisøkning fra Get og undersøkte alternative leverandører for bredbånd. Da jeg spurte om Get kunne matche tilbudet jeg fikk var svaret nei, men tilbud om 2 måneder gratis. Til nå ok! Så hørte jeg fra en bekjent som var tidligere Get-kunde at han fikk tilbud om 200kr lavere pris per måned og 5 ganger min hastighet. Prøvde å ta kontakt på mail for å spørre om hvorfor, men fikk beskjed om at jeg måtte ringe da de jeg skulle prate med ikke hadde mail. Etter 1 time i telefonkø fikk jeg klar beskjed fra en irritert ansatt om at Get forskjellsbehandler kundene sine opp mot tidligere kunder. Noe rart at det er tidligere kunder som får beste tilbudene... Takket ja til 2 måneder gratis bredbånd og sa deretter opp avtalen min med Get som jeg hadde hatt siden UPC ble kjøpt opp i 2006.
Teknisk virket allt bra med flott app og allt det der. Men opplevde med et problem at flere e-poster ble neglisert. Da flyttet jeg.