HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg byttet over etter å ha pratet med en som ringte meg, fordi de hadde oppgradert internett sentralen i nabolaget. Jeg sparte endel penger, men var redd for at hastigheten ikke skulle bli like bra som hos Telenor. Når jeg etter noen uker ble koblet opp hos de, fikk jeg faktisk litt mer hastighet enn det de forespeilte, og linjen har aldri vært mer stabil. Meget fornøyd.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi takker for din positive tilbakemelding Veronica, gøy å høre du er fornøyd! Skulle du noen gang oppleve problemer er det bare ta kontakt, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Homenet var helt greit så lenge de opererte som Broadnet. Det var billig, greit og fungerte fint. Plutselig en dag ble jeg ringt opp av en selger i Homenet som ville oppgradere mitt abonnement til VDSL. Jeg var skeptisk med tanke på linjelengde og tykkelse på kobberledning men lot meg dog overtale med løfte om et bra ytelseshopp på linja. I praksis var det ingen gevinst å hente på det oppgraderte abonnementet og jeg klaget 2-3 ganger med ønske om å gå tilbake til gammel avtale. Svaret jeg fikk var at jeg måtte ringe et femsifret nummer (som vi jo vet er dyrt å ringe) for at de skulle kunne feilsøke linjen?!? Jeg ga opp og endte med å betale en dyrere månedspris for samme hastighet som tidligere. Noen måneder senere solgte jeg hus med et ønske om å flytte linjen til nytt bosted. Jeg fikk da til svar at det ikke var noe ledig linje på det nye bostedet og at jeg måtte betale ut avtaleperioden på tolv måneder for avtalen som var inngått med VDSL! Altså den avtalen som aldri hadde gitt meg noe mer kontra ADSL til en dyrere pris hadde også bindingstid. Jeg sendte noen epost til kundeservice med kopi av gamle eposter for å prøve å komme meg ut av bindingen, men det endte til slutt med at jeg ikke fikk svar på mine eposter. Jeg mottok nylig en regning for abonnement i januar og februar 2017. Så her sitter jeg fremdeles å betaler for et produkt som jeg ikke engang har mer og som aldri ga meg noe mer og som jeg allerede har overbetalt for i flere måneder. Nå skal jeg samle krefter for å klage Homenet inn for forbrukerrådet. Styr unna Homenet er mitt råd!
Ustabilt og ubrukelig, fungerer veldig dårlig med mye nede tid. Har ingen god erfaring med kundeservice, styr unna!
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi på Homenet beklager at du opplever linjen slik, vi ønsker at alle kundene våre har minst mulig nedetid. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, slik at vi sammen kan finne en løsning på dette. Gjerne referer kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Nettet hakker og faller ut konstant. Nå har nettet vært borte flere dager, ingen hjelp å få. Her blir det Telenor..
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Ustabilt nett er ikke noe vi ønsker å levere, vi beklager at det er slik du opplever linjen din. Vi ønsker å finne ut hva som er galt slik at du kan surfe på nettet uten problemer. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
De leverer tjenesten i motsetning til Get. Ikke noe å utsette.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Hyggelig å høre du er fornøyd Cecilie! Ta kontakt med oss om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Nettet detter ut hele tiden, og helst etter at kundeservice er stengt. I begynnelsen var de veldig hyggelig på kundeservice, men etter at jeg nok har klaget for mye så er det lite hjelp å hente. Jeg trenger stabilt nett pga skolearbeid og fordi jeg ikke har tv kanaler så bruker jeg mye Netflix og Viaplay. Får jo ikke sett en hel episode uten hakking og frysing på skjerm. De finner ingen feil sier de. Jeg må ha et nett som fungerer med 3 brukere. Og det skal jeg ha i følge de. Jeg har bare ikke funnet ut hvordan enda!
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplever linjen ustabil på kveldstid, slik skal det ikke være. Vi forstår at dette kan være frustrerende og irriterende, dette er noe vi selvsagt ønsker å finne en løsning på sammen med deg. Derfor be vi deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk, gjerne noter deg dato og klokkeslett du faller ut av nettet slik at vi har litt informasjon når vi skal lage en sak. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Har fungert helt ok. Men for mange problemer til at jeg vil fortsette, leser også her at hastigheten blir jukset med, hvordan er det mulig? Bytter! Synes imidlertid at de alltid er veldig hjelpsomme pr telefon, og hyggelige folk som jobber der.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi i Homenet ønsker å finne ut hvilke problemer du opplever, og hva vi kan gjøre for at du som kunde skal bli mer fornøyd! Når det kommer til “juks” med hastigheten er dette noe vi selvsagt ikke gjør, vi ønsker å levere alle våre kunder en stabil og god hastighet, skulle du oppleve en lav hastighet er dette noe vi ønsker å undersøke nærmere med deg. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support