HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ustabilt siden dag 1, dårlig kundeservice. Aldri skrevet en anmeldelse i hele mitt liv, så det sier litt.
Skulle gjerne hatt lavere pris. Kanskje også en klarere differensiering på muligheter.
Vi skulle få fiber-nett i borettslaget fra HomeNet. Den dagen kabler og div. skulle legges i hele bygget rakk de ikke å gjøre ferdig min leilighet. Det var visst svært vanskelig for de som jobbet på kundeservice å få ordnet en ny installasjon. "Du er lagt til i systemet, så du må bare vente." – eller noe i dur, fikk jeg som svar hver gang jeg ringte og spurte. Det resulterte i litt over to måneder uten hverken internett eller TV. Det er ganske drøy kost i 2018. (Fikk hørt en del på radio, da ...) Fikk ingen erstatning, og jeg måtte selv be om å få slippe å betale for de to månedene jeg ikke hadde internett i boligen min ... Dette bør vel kunne gå litt mer smertefritt en slik jeg opplevde det?
Bare godt å si om leverandøren og service fra kontraktsinngåelse, montering og drift
Bra service og gir seg ikke. Tingene er kommer i orden, det eneste jeg ikkje er fornøyd med er hastigheten når det er flere som er logget på nettet
Generelt fornøyd. Men - vel den dyreste kommunikasjonsleverandør. Ved etablering for noen år siden, var prisen en helt annet enn hva regningen for bruk kom på. Som forklaring fikk jeg - MAN HADDE GLEMT Å TA MED MVA I TILBUDET!! Derfor er selskapets helhetlige oppmerksomhet ovenfor meg som kunde i "startfasen"" noe "begrenset". Jeg anbefaler for øvrig gjerne HomeNet til andre - med den "lille pekefinger" på inngangsavtaler.