HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare godt å si om leverandøren og service fra kontraktsinngåelse, montering og drift
Bra service og gir seg ikke. Tingene er kommer i orden, det eneste jeg ikkje er fornøyd med er hastigheten når det er flere som er logget på nettet
Generelt fornøyd. Men - vel den dyreste kommunikasjonsleverandør. Ved etablering for noen år siden, var prisen en helt annet enn hva regningen for bruk kom på. Som forklaring fikk jeg - MAN HADDE GLEMT Å TA MED MVA I TILBUDET!! Derfor er selskapets helhetlige oppmerksomhet ovenfor meg som kunde i "startfasen"" noe "begrenset". Jeg anbefaler for øvrig gjerne HomeNet til andre - med den "lille pekefinger" på inngangsavtaler.
Problemet var at dsl kontakten ikke sto skikkelig i. Ringte support. De ba meg restarte modem. Dette fikset ikke problemet, så derfor sendte de ut hjelp. Fant da ut at det var kontakten som var feilen. Får nå en regning på 1800kr++ fordi dette var brukerfeil. Hadde support spurt om kontakten sto skikkelig i, i første omgang, hadde problemet vært løst. Istedenfor har jeg gått i 2 uker uten nett. Relacom har utsatt datoen 4 ganger.. Homenet nekter å ta på skyld, og support sier ting som at dette er "åpenbart", og " det sier seg selv" når jeg prøver å klage. at det ikke er nok at de ikke vil hjelpe, men de skal i tillegg snakke ned til folk på den måten. Vi sier opp homenet i dag, og jeg anbefaler på det sterkeste, IKKE BESTILL FRA HOMENET! Verste supporten jeg har vært borti noen gang.
Uansett hva det måtte være av problemer så har de stilt opp og hjulpet til 😊Setter pris på det !!
Jeg har Homenet bredbånd med en hastighet på 14-21 mbps, den største hastigheten jeg har målt ved hjelp av speedtest og fast.com er 9 mbps. Har ringt kundeservice om dette og de sier at ingenting kan bli gjort ettersom jeg har avtale med de i 12 mnd. Styr unna Homenet om du har mulighet, selvom de er billig så får du ikke det du betaler for.
Her er det snakk om en leverandør som ikke leverer noe i nærheten av det de lover, Linja er hele tiden ustabil og hastigheten lavere enn vi betaler for. Jeg har også en egen ruter som er ekstremt kraftig som de prøver å skylde på ikke er satt opp riktig, men her har jeg hatt en IT ekspert til å sette opp for meg. De nekter å gjøre noe med linja og nekter å la meg si opp bindingstiden med mindre jeg betaler i dyre dommer. Her er det bare å holde seg langt unna da det ikke finnes interesse å hjelpe kundene sine. Tror nok du kan velge hva som helst utenom homenet og de vil gi deg bedre linje eller kundeservice da begge her stinker.