HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er første omtalen jeg noen gang skriver, men jeg har aldri opplevd så bra kundeservice før! Da sameiet nå fikk bredbånd fra Homenet var jeg sein med registreringa på nett. Homenet hjalp meg med en gang gjennom registreringa på torsdagskvelden, og kommende søndag var nytt fiber i leiligheten på plass. Da jeg skulle hente TV-boksen fra viasat, var denne i huseiers navn. Både viasat og Homenet kunne ikke gjøre noe for å endre navnet på eier av avtalen da jeg hadde fått bindingstiden, så Homenet tilbydde å ringe Viasat for meg, for å finne en løsning. Imponerende! Internettet funker veldig bra etter første uka.
Hei, Vi takker for din positive omtale her på bytt.no, dette setter vi stor pris på. Flott å høre at alt er i orden og skulle det være noe er det bare å ringe. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg synes homnet er det verste nettet som finnes, jeg og en kompis skulle spille fortnite men nettverket var så dårlig at det ikke gikk, nettverket datt ut og inn hele tiden og det var ikke komfortabel opplevelse
Hei Knut, Beklager å høre at spill kvelden deres ikke gikk som planlagt, nå kan jeg dessverre ikke se hvilken linje du/dere har. Men vi ønsker selvsagt å se inn på problemene dere opplever, slik at vi kan finne en løsning. Derfor be vi om at du tar kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Måtte ta homenet da det eneste alternativet var NextGenTel der jeg bodde, men jeg burde virkelig tenkt meg om. Veldig ustabilt nett, usympatisk kundeservice og bindingstid på 12 måneder som jeg ikke ble informert om før jeg skulle avslutte abonnementet.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Slik ønsker vi selvsagt ikke fremstå, skulle du ikke være informert om binding på 12 mnd skal vi heller ikke holde deg til noe avtale. Vi ønsker at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Up, down, slow, less slow. The most inconsistent internet connection I've ever experienced.
Hi James, Sorry to hear that this is your experience of our service, of course we would like to find a solution therefore we as you to contact us by phone for a further troubleshoot. Sincerely Mads | HomeNet
Etter overgang fra kabel-TV til fibernett (FTTH) har jeg ikke opplevd nedetid eller stabilitetsproblemer, har samme gode hastighet ned og opp, og prisen har gått ned. Kundeservice har svart raskt på det lille jeg har spurt om, men jeg har ingen erfaring med feilretting da vi ikke har opplevd noen feil siden installasjon. Eneste jeg har å utsette på Homenet er at de ikke har prioritert å rulle ut IPv6. Kundeservice kommer med et prefabrikert svar om at det ikke er nok folk som vil ha det. Derfor trekk på 1 stjerne.
Hei Eric! Vi takker for din omtale her på bytt.no . Kjempe fint å høre at du er så fornøyd, da føler vi at vi har gjort noe riktig. Skulle det likevel oppstå noe problemer i fremtiden så vet du alltids hvor du kan nå oss. Vi jobber med å få på plass IPv6, men har dessverre ikke noe informasjon på når dette vil skje enda, vi skal prøve å holde dere som kunder oppdater så snart vi har mer informasjon. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Kunne ønske raskere nett men jeg får nok stort sett det jeg betaler for kundeservice kjempe bra
Jeg mottok en faktura fra de for ikke å akseptere å være kunder hos de. Etter jeg har svaret ja :(
Hei, Om du ikke har godtatt noen avtale ønsker vi selvsagt å finne en løsning her, derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon 38990100 slik at vi sammen kan undersøke dette.