HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Måtte ta homenet da det eneste alternativet var NextGenTel der jeg bodde, men jeg burde virkelig tenkt meg om. Veldig ustabilt nett, usympatisk kundeservice og bindingstid på 12 måneder som jeg ikke ble informert om før jeg skulle avslutte abonnementet.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Slik ønsker vi selvsagt ikke fremstå, skulle du ikke være informert om binding på 12 mnd skal vi heller ikke holde deg til noe avtale. Vi ønsker at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Up, down, slow, less slow. The most inconsistent internet connection I've ever experienced.
Hi James, Sorry to hear that this is your experience of our service, of course we would like to find a solution therefore we as you to contact us by phone for a further troubleshoot. Sincerely Mads | HomeNet
Etter overgang fra kabel-TV til fibernett (FTTH) har jeg ikke opplevd nedetid eller stabilitetsproblemer, har samme gode hastighet ned og opp, og prisen har gått ned. Kundeservice har svart raskt på det lille jeg har spurt om, men jeg har ingen erfaring med feilretting da vi ikke har opplevd noen feil siden installasjon. Eneste jeg har å utsette på Homenet er at de ikke har prioritert å rulle ut IPv6. Kundeservice kommer med et prefabrikert svar om at det ikke er nok folk som vil ha det. Derfor trekk på 1 stjerne.
Hei Eric! Vi takker for din omtale her på bytt.no . Kjempe fint å høre at du er så fornøyd, da føler vi at vi har gjort noe riktig. Skulle det likevel oppstå noe problemer i fremtiden så vet du alltids hvor du kan nå oss. Vi jobber med å få på plass IPv6, men har dessverre ikke noe informasjon på når dette vil skje enda, vi skal prøve å holde dere som kunder oppdater så snart vi har mer informasjon. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Kunne ønske raskere nett men jeg får nok stort sett det jeg betaler for kundeservice kjempe bra
Jeg mottok en faktura fra de for ikke å akseptere å være kunder hos de. Etter jeg har svaret ja :(
Hei, Om du ikke har godtatt noen avtale ønsker vi selvsagt å finne en løsning her, derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon 38990100 slik at vi sammen kan undersøke dette.
Det er surt å ha så dårlig nett at du ikke kan streame netflix på dårligste kvalitet, når naboer i samme bygg får 100/25 linjer av andre selskap uten problem. Det er langt mellom virkeligheten og slagordene "Bredbånd er like viktig som vann og strøm" og "Vi mener at gode nettopplevelser burde være en menneskerett" Vi var relativt fornøyd i forrige leilighet, og ved flytting spurte vi om vi kunne fortsette abonnementet på ny adresse. Det var selvfølgelig ingen problem sa de, men nettet på den nye adressen har vært et mareritt. Da det hadde gått 1 år fra vi originalt bestilte nett ville vi si opp, men visstnok blir bindingstiden fornøyet når man flytter (noe vi aldri ble informert om over telefonen). Det siste halvåret har bestått av nesten daglige problemer med nettet, og samtaler med kundesenteret som ikke går noen vei.
Funke bra når det funke, fra tid til annen så kan det være problemer. Men det ordner seg som regel kjappt etter en prat me kundeservice. Kundeservice bruker en del tid på å svare når man ringer, så du må ikkje ha det førr travelt om du må ringe dem. Heldigvis ikkje så ofte d må gjøres 🙂
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, og ønsker deg en riktig god sommer! Ta kontakt med oss skulle du ha noen spørsmål eller problemer. Vennlig hilsen Mads | HomeNet