HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde DSL i leilighet, flyttet og ble lovet flytting av abonnement til ny bolig. Der var det ikke mulighet for deres nett og jeg ble stående igjen med 12 måneder binding og gebyr for avbrytelse av ordre, ikke ville de innrømme at dette kun var deres feil.
Kort fortalt er homenet gode på kun en ting: pris. Alt annet tommel ned.
Bestilte Homenet da jeg flyttet inn i mitt nye rekkehus mest pga. prisen de hadde på VDSL. Kundebehandleren jeg snakket med forespeilet meg en hastighet på 40/10 Mbit. Når jeg måler linjen på kabel måler jeg 78 Mbit i nedlastning! :D Er kun rett over 50 Mbit trådløst men likevel mye bedre hastighet enn jeg forventet! Syntes også de tar telefonen veldig raskt når jeg ringer. Ble litt kluss med fakturaene en liten periode men forstod at de har byttet faktura system nettopp så virker som det fungerer greit igjen nå. Generelt veldig fornøyd!
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd, vi vil alltid levere høyest mulig hastighet! Vi beklager for faktura klusset du har opplevd dette skal nå være i orden. Skulle det være noe så kan du alltids ta kontakt for en hyggelig samtale! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Jeg er fornøyd med byttet. De ringte en måned siden, jeg har brukt den en uke. Hastighet fornøyd, pris litt billigere.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd Mohammed! Skulle det være noe så kan du alltids ta kontakt for en hyggelig samtale! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Jeg byttet over etter å ha pratet med en som ringte meg, fordi de hadde oppgradert internett sentralen i nabolaget. Jeg sparte endel penger, men var redd for at hastigheten ikke skulle bli like bra som hos Telenor. Når jeg etter noen uker ble koblet opp hos de, fikk jeg faktisk litt mer hastighet enn det de forespeilte, og linjen har aldri vært mer stabil. Meget fornøyd.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi takker for din positive tilbakemelding Veronica, gøy å høre du er fornøyd! Skulle du noen gang oppleve problemer er det bare ta kontakt, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Homenet var helt greit så lenge de opererte som Broadnet. Det var billig, greit og fungerte fint. Plutselig en dag ble jeg ringt opp av en selger i Homenet som ville oppgradere mitt abonnement til VDSL. Jeg var skeptisk med tanke på linjelengde og tykkelse på kobberledning men lot meg dog overtale med løfte om et bra ytelseshopp på linja. I praksis var det ingen gevinst å hente på det oppgraderte abonnementet og jeg klaget 2-3 ganger med ønske om å gå tilbake til gammel avtale. Svaret jeg fikk var at jeg måtte ringe et femsifret nummer (som vi jo vet er dyrt å ringe) for at de skulle kunne feilsøke linjen?!? Jeg ga opp og endte med å betale en dyrere månedspris for samme hastighet som tidligere. Noen måneder senere solgte jeg hus med et ønske om å flytte linjen til nytt bosted. Jeg fikk da til svar at det ikke var noe ledig linje på det nye bostedet og at jeg måtte betale ut avtaleperioden på tolv måneder for avtalen som var inngått med VDSL! Altså den avtalen som aldri hadde gitt meg noe mer kontra ADSL til en dyrere pris hadde også bindingstid. Jeg sendte noen epost til kundeservice med kopi av gamle eposter for å prøve å komme meg ut av bindingen, men det endte til slutt med at jeg ikke fikk svar på mine eposter. Jeg mottok nylig en regning for abonnement i januar og februar 2017. Så her sitter jeg fremdeles å betaler for et produkt som jeg ikke engang har mer og som aldri ga meg noe mer og som jeg allerede har overbetalt for i flere måneder. Nå skal jeg samle krefter for å klage Homenet inn for forbrukerrådet. Styr unna Homenet er mitt råd!
Ustabilt og ubrukelig, fungerer veldig dårlig med mye nede tid. Har ingen god erfaring med kundeservice, styr unna!
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi på Homenet beklager at du opplever linjen slik, vi ønsker at alle kundene våre har minst mulig nedetid. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, slik at vi sammen kan finne en løsning på dette. Gjerne referer kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support