HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde siden oppstarten, da de het Bredbåndsfabrikken. HomeNet er utrolig stabilt, og jeg kan telle nedetiden ila alle disse årene på en hånd. Fungerer utmerket, og anbefales til andre.
Når jeg bestilte mente Homenet jeg ville få 25mbs nedlastining, i realiteten varierte det mellom 26-28. Gjennom hele perioden jeg var kunde hadde de ikke nedetid en eneste gang (i motsetning til Telenor, som lot meg gå flere helger nettløs). Hadde jeg ikke skulle flyttet til et sted med nett inkludert i leien ville jeg fremdeles vært kunde. Har vært strålende fornøyd med Homenet og vil absolutt anbefale de til alle som kan få 20+ mbs levert i veggen.
Hei Fredrik, Vi takker for din omtale her på bytt.no Det er kjedelig å høre at du måtte flytte fra et bra nett. Du er hjertelig velkommen til å bestille fra oss igjen så fort mulighetene er der, eventuelt må du gjerne tipse huseier om oss. Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support
Jeg er veldig fornøyd med dere 👍🏅 Jeg vil anbefale mine venner.
Hei, Godt å høre du er fornøyd, vi setter også veldig pris på tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Meget bra. Kundeservice. Er det noe så blir de fixet. Aldri noe problemer.
Hei Tommy, Vi takker for din omtale her på bytt.no Vi gjør vårt beste for å hjelpe ved feil eller utfordringer på bredbåndet. Godt å at du oppfatter kundeservicen som en positivt opplevelse! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Jeg er fornøyd med Homenet som leverandør, men når dere byttet til Arvato ble det plutselig vanskelig å betale regningen. Faktura har altid blitt sendt direkte til arbeidsgiver. Dette ble veldig vanskelig for Arvato :-(
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Det er godt å høre at tjenesten i seg selv fungerer bra. Det skal ikke være noe problem å få sendt regningen direkte til arbeidsgiver, ta gjerne kontakt med oss direkte så skal vi sjekke opp rundt dette! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Bra er med kundebehandling. Dårlig er med signalet. Vi har mye problemme med wifi.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Ser du skriver du opplever problemer med wifi, dette ønsker vi selvsagt å prøve å rette. Derfor ønsker jeg at du kontakter oss på telefon slik at vi kan feilsøke dette sammen med deg. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Kundeservice løste problemet på noen få strakser. Ikke noe diskusjon, bare problem løst.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Det er sånn vi liker det! Med vennlig hilsen Filip HomeNet | Teknisk Support