HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte Homenet da de har lav pris. Bestilling var selvsagt ikke noe problem. Fikk epost med bekreftelse. Leveringsdato var derimot noe annet, etter ca. 3 uker fikk jeg beskjed om at overføring fra Telenor var sendt. Telenor ringer 2 dager etterpå og spør om de skal kutte linja allerede 1 uke etter overføring. Jeg hadde ikke fått tidspunkt for oppkobling, ei heller modem tilsendt. Gir beskjed til Telenor om å avbryte overføring da jeg ikke har noe ønske om å sitte uten internett. Resultat: 2500,- i gebyr for noe som gjøres via PC. Ingenting er "fysisk" gjennomført. Klager til Homenet, får blankt avslag. For fremtiden bør de tenke litt på hvordan de behandler "nesten" kunden, jeg vil ikke anbefale Homenet til noen som faktisk setter pris på en ryddig prosess.
Meget bra kundeservice. Raskt svar på telefon. Hyggelige, hjelpsomme og serviceinnstilte medarbeidere.
Ble solgt et annet abonnement enn hva selgeren hadde lovet, og da jeg klagde ble jeg ikke hørt. Til stadighet oppleves skjulte kostnader og et sleipt forhold til "kun 12 måneder binding med ('diverse gratis')". Skal nå flytte, og gjøre eierbytte, som tilsynelatende ikke gjør noen endringer i kontrakten, men de skal allikevel pålegge ny eier nye 12 måneder binding, til det som har vært en utrolig ustabil og skuffende brukeropplevelse. Skulle gjerne gitt null stjerner for den verste kundeservicen jeg noen sinne har opplevd. Samtidig er den personlige brukersiden svært mangelfull på info, så du må støtt og stadig ta kontakt med dem for å få svar om din egen konto, til tross for at de ikke har en chat som funker på siden deres. Har aldri noen sinne hatt en så gjennomgående dårlig opplevelse med et selskap som HomeNet.
Topp nett og service, anbefaler til alle jeg kjenner, kunne ikke vært mer fornøyd, stabilt og superbra hastighet til en flott pris, hvorfor velge annet???
Dårlig produkt, hadde mye bedre før jeg endret, henger seg opp og dropper, har kariere innom spill og prukte å borte i 30ms før, nå kan den ligge i 30ms og plutselig droppe til 1300+ og ligge stabilt dær. Henger seg opp hele tiden og er ikke rimelig for produktet man betaler for.
Nå blokkerte HomeNet meg fra å kommentere på Facebook! På grunn av at jeg kommenterer min kritikk til dem og advarer kunder om de! Jeg var tidligere kunde av dem og er glad jeg ikke er kunde lenger hos de! For en elendig kundeservice og kvalitet på nettet har jeg ikke opplevd maken til! De sensurerer kunders kritikk på Facebook! Ikke mange innlegg der nå fra kunder! Ville bare advare dere mot dette useriøse firmaet!
+God kundeservice +Leverer iht avtalen - Må betale for nye modem, når det gamle ble tatt av lynet.