HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Velkommen til Hammerfest.😀 Dere er topp. stabilt, kjempefornøyd👍
Hei Trond, Takk for en hyggelig velkomst og en posetiv omtale her på bytt.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har til nå bare positive erfaringer med homenet, regner med det samme i fortsettelsen 😊
Hei Tor, Takk for din omtale her på bytt.no. Godt å høre du er fornøyd, dette skal vi selvsagt prøve å forsette med. Ta kontakt skulle du ha noe som helst problem. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Når du treffer rett person på kundesenteret, så er servicen på topp.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, godt å høre du er fornøyd. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Vi skiftet eierskap og de sa det var greit. De tar da å stenger linjen vår, slik at vi ikke har internett i flere uker. Ringer de konstant og de påstår at det ikke er problemer med linjen men heller routeren. De sender inn en operatør men han finner ikke ut problemet. Jeg sier selv til de at jeg er ganske sikker på hva problemet er (at for å skifte eierskap så bare annullerte de hele linjen og internettet vårt for å bestille en ny linje istedenfor å bare skifte navn på den som skal få regningene) men de sier at alt ser bra ut på deres side. Det går flere uker og til slutt funket internettet som det gjorde tidligere. Også skulle jeg flytte, og internettet stod i mitt navn. Da måtte jo min romkamerat gå gjennom det samme igjen fordi de klarer visst ikke å gjøre enkle oppgaver. Han skifter eierskap i sitt eget navn men de fortsatte å sende regninger til meg, som bor 4 timer vekke fra leiligheten. Til slutt sendte de regninger i hans navn, men de sendte det til min adresse. 4 timer vekke. TLDR: Selvom de har greie internett hastighet for bredbånd så bare unngå å bestill fra disse, de gjør alt for å gjøre det vanskelig for deg, kunden, som betaler. Værste firmaet jeg har vært borti.
Hei, Slik skal det selvsagt ikke være, dette må vi selvsagt bare beklage. Dette synes jeg var veldig merkelig ettersom du skal ikke miste nettet når et eierskifte blir tatt, så her må det ha gått noe galt. Beklager igjen og håper du kan revurdere oss som internett selskap til neste gang. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Brudd på kabel i nabolaget. Nett og TV borte i 2 døgn. Ingen informasjon, ingen tilbakemelding og kundeservice kunne ikke bidra med noe relevant informasjon.
Hei, Beklager å høre dette, vi ønsker selvsagt å holde deg / dere som kunder så godt oppdatert som mulig når det kommer til feil å feilretting. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg er veldig fornøyd med HomeNet. De tilbyr god hastighet til en god pris, og de gangene jeg har måttet snakke med kundeservice så har de vært veldig hyggelige og behjelpelige.
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss og håper at det holder seg slik i all fremtid. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Det blir stadig lovet løsninger som fungerer i 2 timer til 2 dager, så er det pån igjen. Før jeg gikk over til Homenet forklarte jeg hva jeg bruker nettet til. Altså mye streaming gjennom tredjepartsprogramvare. dette skulle ikke være noe problem. Jeg er på router nr. tre nå, som fortsatt ikke løser problemet.. Hvorfor ikke bare ærlig å si at dette klarer dere ikke, Jeg har snakket med teknisk avdeling mange ganger. De fleste har jeg forklart hva jeg har gjort, da de ikke har innsikt. Møter jeg noen med innsikt blir jeg fortalt at de jeg allerede har pratet med ikke har peiling. Hvordan i alle dager skal det være mulig å løse problemer uten kompetent utstyr og folk? Jeg har også fått beskjed om å kjøpe en egen router, men jeg leier vel vitterlig en ruter allerede som jeg ble lovet at skulle fikse mine problemer?