⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Værste internettforhandler jeg har vært borti

Omtale av  Anonym

Vi skiftet eierskap og de sa det var greit. De tar da å stenger linjen vår, slik at vi ikke har internett i flere uker. Ringer de konstant og de påstår at det ikke er problemer med linjen men heller routeren. De sender inn en operatør men han finner ikke ut problemet. Jeg sier selv til de at jeg er ganske sikker på hva problemet er (at for å skifte eierskap så bare annullerte de hele linjen og internettet vårt for å bestille en ny linje istedenfor å bare skifte navn på den som skal få regningene) men de sier at alt ser bra ut på deres side. Det går flere uker og til slutt funket internettet som det gjorde tidligere. Også skulle jeg flytte, og internettet stod i mitt navn. Da måtte jo min romkamerat gå gjennom det samme igjen fordi de klarer visst ikke å gjøre enkle oppgaver. Han skifter eierskap i sitt eget navn men de fortsatte å sende regninger til meg, som bor 4 timer vekke fra leiligheten. Til slutt sendte de regninger i hans navn, men de sendte det til min adresse. 4 timer vekke. TLDR: Selvom de har greie internett hastighet for bredbånd så bare unngå å bestill fra disse, de gjør alt for å gjøre det vanskelig for deg, kunden, som betaler. Værste firmaet jeg har vært borti.

Svar fra HomeNet
13.09.2018 17:54

Hei, Slik skal det selvsagt ikke være, dette må vi selvsagt bare beklage. Dette synes jeg var veldig merkelig ettersom du skal ikke miste nettet når et eierskifte blir tatt, så her må det ha gått noe galt. Beklager igjen og håper du kan revurdere oss som internett selskap til neste gang. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Elendig kundeservice

Omtale av  Gustav D

Brudd på kabel i nabolaget. Nett og TV borte i 2 døgn. Ingen informasjon, ingen tilbakemelding og kundeservice kunne ikke bidra med noe relevant informasjon.

Svar fra HomeNet
13.09.2018 14:37

Hei, Beklager å høre dette, vi ønsker selvsagt å holde deg / dere som kunder så godt oppdatert som mulig når det kommer til feil å feilretting. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Veldig fornøyd med HomeNet

Omtale av  Morten E

Jeg er veldig fornøyd med HomeNet. De tilbyr god hastighet til en god pris, og de gangene jeg har måttet snakke med kundeservice så har de vært veldig hyggelige og behjelpelige.

Svar fra HomeNet
05.09.2018 22:48

Hei,  Takk for din omtale her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss og håper at det holder seg slik i all fremtid.   Vennlig hilsen  Bastian | HomeNet

Nyttig (4)

Må ringe konstant for å få hastighet på nettet...

Omtale av  Jan-Inge

Det blir stadig lovet løsninger som fungerer i 2 timer til 2 dager, så er det pån igjen. Før jeg gikk over til Homenet forklarte jeg hva jeg bruker nettet til. Altså mye streaming gjennom tredjepartsprogramvare. dette skulle ikke være noe problem. Jeg er på router nr. tre nå, som fortsatt ikke løser problemet.. Hvorfor ikke bare ærlig å si at dette klarer dere ikke, Jeg har snakket med teknisk avdeling mange ganger. De fleste har jeg forklart hva jeg har gjort, da de ikke har innsikt. Møter jeg noen med innsikt blir jeg fortalt at de jeg allerede har pratet med ikke har peiling. Hvordan i alle dager skal det være mulig å løse problemer uten kompetent utstyr og folk? Jeg har også fått beskjed om å kjøpe en egen router, men jeg leier vel vitterlig en ruter allerede som jeg ble lovet at skulle fikse mine problemer?

Nyttig (2)

Homenet har bransjens mest useriøse og inkompetente eiere

Omtale av  Laila T

Sletter kritikk på fb, og til slutt stenger de meg ute. Nå jeg spør hva grunnen er, evner de ikke å gi noen grunn til det. Dette er absolutt bransjens verste bedrift. Skal lete lenge etter eiere og ledere som så tydelig og bevisst er ute etter å lure folk. Det finnes ikke noe positivt å si om denne bedriften. Det ville i så fall være løgn, fra min side.

Svar fra HomeNet
05.09.2018 22:14

Hei,  Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi skal ikke slette kritikk på facebook med mindre teksten inneholder støtende ord. Beklager her at du har opplevd oss slikt. Gjerne send oss en e-post på hvorfor du er misfornøyd med oss slik at vi kan se nermere på det.      Vennlig hilsen  Bastian | HomeNet

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fungere bra og er fornøyd

Omtale av  Saleem

Jeg buker Homenet nå flere år, og er fornøyd, men innimellom fungere dårlig, vet ikke hvorfor, ønsker å ha stabil nett

Svar fra HomeNet
05.09.2018 22:12

Hei,  Vi takker for din omtale her på bytt.no  og setter pris på at du er fornøyd med oss. Når det gjelder problemene du opplever innimellom er dette noe vi ønsker å se nermere på. Gjerne kontakt oss på 38990100 eller chat via www.homenet.no, så skal vi finne en løsning på dette.     Vennlig hilsen  Bastian | HomeNet

Nyttig (2)

Hadde noen spørsmål ang fibernet

Omtale av  Roger

Fikk svar på mine spørsmål og god veiledning ++ han kom med sin erfaring og synspunkter ang spørsmål jeg hadde.😊👍

Svar fra HomeNet
05.09.2018 21:26

Hei,  Vi takker for din omtale her på bytt.no, og setter pris på at du er fornøyd med hjelpen du fikk i fra oss :)     Vennlig hilsen  Bastian | HomeNet

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR