HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har ringt dag etter dag etter dag, og de klarer ikke å få meg oppkoblet. Flyttet inn 2.9.16 og venter fremdeles på linje nå 21.9.16. De er veldig vennlig og hyggelig på kundeservice, teknisk, men dette opplever jeg som skuespill. De lover hver dag at dem skal koble meg opp, men ingenting skjer. Jeg vil sterkt fraråde at dere bruker Homenet. Jeg har gitt opp, og dessverre har sameiet inngått bindingstid med dem. Denne skal sies opp så snart bindingstiden er over.
Selv om de jeg snakker med virker snill og hjelpsom, I virkelighet går man rund i sirkler. Ingenting har jeg opplevd som dette... Frustrerende og bortkastet tid. Virker som Homenet har ikke peiling. Det var faktisk meg som pekt ut en av feilene. Men de hører ikke på hva man sier. At de tør å ta betaling for det! Har ikke opplevd stabilt internett i nesten ett år! Nå er det nok. Kan ikke anbefales.
Grei kundeservice... Rimelig internett men linjen faller ofte ut og da må man vente og vente og vente... Ganske irriterende når man jobber med dokumenter og eller prosjekter og skal bruke internett som hjelp. Ingen teknisk support etter kl. 16. Jeg får ikke heller fart som jeg betaler for. Den ligger under 11 Mb men betaler for 20 med såkalt VDSL modem.
Har homenet fiber (50/50 tror jeg det er). Dårlig: Ekstremt ustabil hastighet, Nettet faller ut. Bra: Lett å bestille.
Har hatt HomeNet i 30 mnd. nå, Har ikke hatt leveringsbrudd, ingen grunn til å purre på noe og nettet har fungert helt greit. Det er en rimelig og god leverandør, som ordner alt ved bestilling.
Skuffende kundebehandling av Homenet. Internett som ikke egner seg for bruk av telefon eller tv. Alt hakker. Anbefaler ikke å kjøpe avtale fra Homenet.
Når "inntil 20" egentlig er 4,6, blir det for dårlig.