HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service og oppfølging, ingen problemer med internett linjen. Minus er for lav hastighet for å se Netflix i 4k hdr.
Fungerer veldig bra. God og rask hjelp fra kundeservice. Anbefales.
Har opplevd at ting som er avtalt ikke er gjort eller fulgt opp.
Jeg har hatt mange ganger samtale med kundeservice og mest jeg har vært fornøyd.
Homenet er kjempebra. Der får man all den hjelpen man trenger for å komme seg på net igjen, og de ordnet med nytt modem som kom veldig kjapt. Har vært kunde her i en haug med år og alltid like velvillige og blide til å hjelpe deg med problemene du har. Anbefales. Kunne godt hatt 1 nødtelefon i helgene - for da er det stengt.
Bestilte Homenet da de har lav pris. Bestilling var selvsagt ikke noe problem. Fikk epost med bekreftelse. Leveringsdato var derimot noe annet, etter ca. 3 uker fikk jeg beskjed om at overføring fra Telenor var sendt. Telenor ringer 2 dager etterpå og spør om de skal kutte linja allerede 1 uke etter overføring. Jeg hadde ikke fått tidspunkt for oppkobling, ei heller modem tilsendt. Gir beskjed til Telenor om å avbryte overføring da jeg ikke har noe ønske om å sitte uten internett. Resultat: 2500,- i gebyr for noe som gjøres via PC. Ingenting er "fysisk" gjennomført. Klager til Homenet, får blankt avslag. For fremtiden bør de tenke litt på hvordan de behandler "nesten" kunden, jeg vil ikke anbefale Homenet til noen som faktisk setter pris på en ryddig prosess.