HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Herregud så dårlig! Mistet nettet etter 3 dager og 12 dager senere er det fortsatt ikke på plass. Bare svada unnskyldninger og ingen kan svare på en døyt når man ringer. Etter sikkert 2-3 timer i telefonkø og samtaler med disse svindlerne her blir nok telefonregningen liten. Ba om å bli fristilt fra bindingstiden siden vi mistet nettet etter kun 3 dager, men det kunne de jo selvfølgelig ikke. Vi hadde jo gått 3-4 dager over angrefristen på 14 dager! SELVFØLGELIG skal vi bli fristilt sa jeg i telefonen, dere har jo ikke levert produktet etter avtale! Dette er jo avtalebrudd så det holder! Ingen har fullmakt til å svare eller gjøre en dritt når man ringer dem. STYR UNNA FOR GUDS SKYLD!!!
Elendig kundeservice, elendig hastighet, byttet i dag håper på bedre fart om en mnd. med ny leverandør.
Får ikke i nærheten av hastigheten man betaler for. Har gjentatte ganger tatt kontakt, men sier man ikke kan forvente å oppnå maks hastighet i "peak" perioden på dagen, da mange andre i området bruker nettet da og.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi ønsker alle våre kunder høyest mulig hastighet! Beklager at du har opplevd hastigheten slik, dette ønsker vi å finne ut av. Viktig at du selv sjekker at utstyret ditt er kompatibelt for en hastighet over 100mbit, før du kontakter oss. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne henvis kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Har samme erfaring som flere andre har rapportert tidligere her. HomeNet leverer ikke på noen måte opp til forventningene. Betaler for 20Mbit ADSL men opplever aldri å ligge høyere enn 4-5Mbit. Når jeg bestilte abonementet fikk jeg høre at jeg lå veldig nær sentral og kunne forvente god hastighet. Det var da bare sprøyt.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi på HomeNet ønsker å undersøke dette sammen med deg, selvsagt skal du ikke betale for en hastighet du ikke får. Vi beklager at du har disse problemene, men ønsker å finne ut dette sammen med deg. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Har vært generelt plaget med dårlig hastighet. Mistet nettet helt fredags kveld, og har forsøkt gjentatte ganger å nå homenet kundeservice via epost, chat og tlf uten respons. Nå er det søndags ettermiddag og har enda ikke fått noen tilbakemelding fra dem. Anbefaler folk å styre unna dette selskapet.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi prøver å være tilgjengelig for kundene våre så godt vi kan. Vi er åpent på chat og telefon mandag - fredag fra 08-21, lørdag og søndag er vi kun åpen på chat fra 10-15. Har du sendt oss en epost skal vi gi deg tilbakemelding så fort vi har mulighet. Vi ønsker å løse problemet ditt og vil derfor at du kontakter oss på 07900, for et feilsøk av hastigheten du opplever. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Ganske dyre, veldig treg hastighet. Kan ikke sende snap og se stream samtidig. Betaler for det de lurt nok har kalt for "14-21 mbs", ligger da for det meste på rundt 10-12 mbs, men det lyder nok ikke like bra med et abonnement som heter 10-12 mbs og som koster 433 kroner i måneden. (Da betaler jeg riktignok 45 kroner for papirutskrift av faktura også).
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplever hastigheten slik, på en 14-21 mbps linje skal du fint klare å snappe og streame samtidig. Vi ønsker selvsagt å finne en løsning på dette, derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk. Gjerne referer til at du har hvert i kontakt med oss på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support