HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ganske dyre, veldig treg hastighet. Kan ikke sende snap og se stream samtidig. Betaler for det de lurt nok har kalt for "14-21 mbs", ligger da for det meste på rundt 10-12 mbs, men det lyder nok ikke like bra med et abonnement som heter 10-12 mbs og som koster 433 kroner i måneden. (Da betaler jeg riktignok 45 kroner for papirutskrift av faktura også).
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplever hastigheten slik, på en 14-21 mbps linje skal du fint klare å snappe og streame samtidig. Vi ønsker selvsagt å finne en løsning på dette, derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk. Gjerne referer til at du har hvert i kontakt med oss på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Nettet har vært treigt siden vi fikk levert ny modem, og nå de siste tre uker har vi vært uten net forbindelser. De prøver å rette opp feilen, måler opp og lover mye, og så sier at feilen er rettet, men ingen forbedringer. Vi har ikke net forbindelse på dagtid når vi er oppe og trenger den. Siste to dager har jeg observert at nettet fungerer midt på natta når vi som regel sover!! Vil ikke anbefale til noen med erfaringer vi har hatt!
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du har hatt disse problemene etter overgangen til oss, selvsagt skal du kunne bruke internettet på dagtid. Vi ønsker å løse dette problemet slik at du kan få full utnytte av din internett linje. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Siden vi fikk homenet har vi hatt store problemer med tilkoblingen. Flere dager av gangen er vi uten og det tar lang tid å få fikset det - hver gang! Snakker du med kundeservice får man forskjellig informasjon utifra hver man snakker med og mye kontrabeskjeder. Lange prosesser, lite service innstilte og linje med mye feil er Homenet godt oppsummert.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du opplever linjen ustabil, slik skal det ikke være. Dette ønsker vi å finne en permanent løsning på. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne henvis kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Akkurat nå er jeg så sint at jeg ikke helt vet hvor jeg skal starte, og jeg må anstrenge med for å ikke bruke caps lock. Homenet er det verste jeg har vært borti noen sinne når det kommer til både produkt og kundeservice. Styr så langt unna du bare kan (om du fortsatt har mulighet og ikke er stuck med 12 måneders bindingstid med dem som meg).
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi på Homenet er ute etter å levere alle våre kunder den beste servicen og bredbåndet som mulig. Derfor tar vi din omtale veldig seriøst og vil selvsagt ta dette videre, vi ønsker å finne ut hva vi kan hjelpe deg med slik at din dag kan bli lettere. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på 07900, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss her på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Hadde DSL i leilighet, flyttet og ble lovet flytting av abonnement til ny bolig. Der var det ikke mulighet for deres nett og jeg ble stående igjen med 12 måneder binding og gebyr for avbrytelse av ordre, ikke ville de innrømme at dette kun var deres feil.