HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi tegnet abonnement på hytta hos Homnet, da vi hadde fiber rett utenfor. Vi betalte et ganske høyt etableringsgebyr, men fikk et såkalt "hytteabonnement". Det var 30/30, noe som fungerer for streaming og passet oss, noe som jeg følte var en god avtale. Men dette viste seg å være intet annet enn bondefangeri. Etter kun kort tid "forsvant" dette abonnementet, og vi ble automatisk overført til et abonnement med 5/5 til samme pris. Dette var på grensen til ubrukelig for oss. Vi ble da tilbudt 100/100 til 50% høyere pris. Med tanke på at de har monopol på fiberen (avtale med kommunen), og ikke tilbyr noe mellom 5 og 100 Mbit, mener jeg at de utnytter situasjonen. Takk og pris for mobilt bredbånd.
Hei, Beklager å høre vi ikke lengre kunne levere produktet/tjenesten du ønsket. Om vi fjernet din avtale før det hadde gått 12 mnd ønsker vi selvsagt å sjekke dette videre sammen med deg å be deg derfor ta direkte kontakt med oss. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Elendig hastighet, dårlig kundeservice og det går minst 6 dager før det forsøkes reparasjon.
Hei, Beklager å høre at det er slik din erfaring har hvert, slik skal det selvsagt ikke være. Vi kan selvsagt se inn på kompensasjon i forhold til dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Får alltid rask hjelp. Veldig dyktige folk som svarer i telefon. Jeg er veldig fornøyd!!!
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har prøvd å få montert Internett siden oktober i fjor uten enda å ha det klart... mye rot i beskjeder som blir meldt inn. Burde få en chat funksjon hvor samtaler blir lagret så det ikke blir vanskelig å gå tilbake på hvem en har snakket med og hva det gjaldt.,
Hei Heidi, Dette ønsker vi selvsagt å få hjulpet deg med men trenger da at du tar kontakt med oss på telefon eller chat. Når det gjelder chat funksjonen vår blir alle chatene lagret. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Bredbånd fra helvete. Det er den mest useriøse leverandør av bredbånd som jeg har hatt med å gjøre. Styr unna for din egen del. Spar deg masse trøbbel. De klarer ikke oppfylle noen av fantasiene til selgerne. De sender utstyr fra før krigen og tror at det er like bra. Har kun ansvar for hastighet på linjen frem til vegguttaket. Anbefaler dere å lese betingelsene ordentlig før bestilling. Tragisk selskap.
Hei Knut, Beklager at du opplever bredbåndet vi har levert slik og at du føler deg lurt av selgerne. Ta gjerne kontakt med oss via telefon eller chat så skal vi se nermere på hva som har skjedd her og hjelpe deg med problemer du opplever med tjenesten. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Ikke bestill Homenet fiber, har nesten ikke blitt mer skuffet i hele mitt voksne liv!!! Ikke en dag uten at TV-sendingene stopper opp og verst er det i helgene. Helt ubrukelig tjeneste! I dag faller TVen ut hvert 30 sekund og det er ikke tull engang...
Hei Heidi, Slik skal det ikke være, ønsker derfor at du tar kontakt med oss på telefon eller chat slik at vi kan hjelpe deg med problemet du opplever. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Vi bestilte fiber fra HomeNet i August 2017! Det er snart to år siden. Det var graving i gata vår i fjor sommer, men ingen hus har fått noen kabel til seg. Etter å ha blitt skikkelig lei venting, pluss dårlige erfaringer fra andre som har fått dette installert. Så valgte jeg å sende en avbestilling på hele greia. Regnet med at det skulle gå greit, siden ingenting er gjort mot vår adresse. Det de valgte å gjøre da, var å sende oss ei faktura på 9000.- For ikke å ha løftet en finger??? Vi var lovet dette montert innen noen måneder. Og de skriver selv på denne siden at innen bransjen skal det ikke gå mer enn 9 måneder fra kontrakt til produktet levert. Når det da ikke er levert noe som helst etter snart TO år! Da må det i herrans navn og anstendighet gå an å vise litt ydmykhet ovenfor kunden. Og legge seg flat og sette en strek over det hele. Det verste er at i mailen med avslutting av avtalen skriver de at de håper jeg kan bli kunde hos dem ved en senere anledning!!! Så sender de faktura på 9000.- rette etter?? Kommer aldri til å gi meg på dette, om jeg så skal hyre advokat! Det går ikke an å behandle kunder på denne måten!
Hei Frode, Vi må selvsagt bare bekalge at utbygging osv har tatt lengre tid en forventet. Når det kommer til fakturaen og oppsigelsen ønsker jeg at du kontakter oss direkte slik at vi kan se igjennom dette på nytt. Vi håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Mads | HomeNet