HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi bestilte fiber fra HomeNet i August 2017! Det er snart to år siden. Det var graving i gata vår i fjor sommer, men ingen hus har fått noen kabel til seg. Etter å ha blitt skikkelig lei venting, pluss dårlige erfaringer fra andre som har fått dette installert. Så valgte jeg å sende en avbestilling på hele greia. Regnet med at det skulle gå greit, siden ingenting er gjort mot vår adresse. Det de valgte å gjøre da, var å sende oss ei faktura på 9000.- For ikke å ha løftet en finger??? Vi var lovet dette montert innen noen måneder. Og de skriver selv på denne siden at innen bransjen skal det ikke gå mer enn 9 måneder fra kontrakt til produktet levert. Når det da ikke er levert noe som helst etter snart TO år! Da må det i herrans navn og anstendighet gå an å vise litt ydmykhet ovenfor kunden. Og legge seg flat og sette en strek over det hele. Det verste er at i mailen med avslutting av avtalen skriver de at de håper jeg kan bli kunde hos dem ved en senere anledning!!! Så sender de faktura på 9000.- rette etter?? Kommer aldri til å gi meg på dette, om jeg så skal hyre advokat! Det går ikke an å behandle kunder på denne måten!
Hei Frode, Vi må selvsagt bare bekalge at utbygging osv har tatt lengre tid en forventet. Når det kommer til fakturaen og oppsigelsen ønsker jeg at du kontakter oss direkte slik at vi kan se igjennom dette på nytt. Vi håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg ble lovt at det var mulig å bruke eksisterende coax kabler og mine smart tv uten ekstra bokser eller ledninger. men direkte med et IDTV kort på samme måte som canal digital Jeg ble etterfølgende gjort oppmerksom på at dette ikke var mulig. men hadde svart homenet på epost om det som var avtalt på døren samme dag som selger var her. Uten å høre på meg og selv om jeg klager på faktura ved mottak sender de krav til inkasso i strid med norsk lov. ser på nettet at dette er standart praksis og mange klager på dette... ikke velg de...
Hei Vanskelig å kommentere dette uten ytterligere informasjon. Her vil jeg at du enten sender inn en klage via kontaktskjema på Homenet.no, så kan vi se på saken. Vennlig hilsen Anders | HomeNet
Jeg vil anbefale det til alle mine venner, jeg er kjempe fornøyd med HomeNET.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Nettet detter stadig ut, hastighet er langt fra det vi betaler for og man angrer på å ha lagt opp til fiber bare for å ha sånn ett udugelig nett
Hei Preben, Slik skal det ikke være. Ønsker her at du kontakter oss på chat eller telefon slik at vi kan hjelpe deg med problemene du opplever! Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
HomeNet har 1 år etter bestilling ikke gjort noe som helst rundt leveranse og nekter også å la oss avbestille uten å måtte betale gebyr. Uhøflige på kundeservice, og ingen informasjon om hva som skjer.
Hei Hugo, Vi ønsker selvsagt ikke å fremstå som uhøflige og må bare beklage om du har opplevd det. Ta kontakt med oss via chat eller telefon så skal vi se nermere på leveransen din og hjelpe deg med hva du måtte lure på. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet
Flott kundeservice men noe sviktende nett på kveldstid der jeg bor.