HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved nyetablering bør det være ett innslag for henvendelser, da kundeservice ikke kjenner til fremdrift eller hvem som står som ansvarlig for prosjektet. Det er ikke samsvar mellom leveranser og hvem gjør hva og når. Koordinering mellom Homenet, Realcom og Viasat virker tilfeldig og ikke styrt. Tidsplaner ikke kommunisert ved forsinkelser til involverte parter og oss som kunde
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi tar din tilbakemelding å krittikk med videre, slik at vi kan forbedre oss i denne prossessen. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ny kunde får SMS at alt er i orden må kontakte dere etter 14 dager da jeg ikke har mottatt noen mail og nå må jeg vente enda lenger det. Dårlig Første inntrykk.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Beklager å høre leveranse / bestillings prossessen ikke har godt som forventet. Vi tar dette videre og håper du kan bli fornøyd når tjenesten kommer på plass. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Fikk lagt fiber av homenet og skal ha 1000/1000 linje. Får 15/40 kablet. Vurderer å bytte tilbake til Telenor, får ikke fiber men hastigheten er uansett høyere.
Hei, Takk for din omtale, slik skal det selvsagt ikke være. Her ønsker jeg at du kontakter oss på telefon for et videre feilsøk slik at vi kan få hastigheten din opp til maks. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Servicen er fin De gjør det de kan, raskt ute når noe er feil.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Internettet har gått flere ganger i helgene, og den j#%la kundeservicen deres er ikke åpen i helgene. Måtte gå hele helgen uten nett.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Beklager å høre du har hatt problemer med tjenesten i helgen, dette ønsker vi selvsagt å finne en løsning på. Når det kommer til åpningstider er vi åpent fra 10-15 på chat inne på homenet.no. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Hold deg for guds skyld unna. Det eneste du er garantert hvis du velger Homenet er hodepine og høye regninger. Bredbånd er de over hode ikke interessert i å levere.
Hei Sindre, Vi ønsker selvsagt å levere bredbånd til alle som bestiller internett fra oss, og ønsker derfor at du kontakter oss direkte slik at vi kan sjekke hva som har skjedd her. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Dette selskapet klarer ikke å holde det de lover. Hadde et velfungerende nett helt fram til overgang til HomeNet. De skylder på en underleverandør som ikke klarer å kople om telefonledningen.- Nå har vi ikke nett. Estimert tid for feilretting sier de er en uke, 7 dager.
Hei, Beklager å høre du har hatt problemer i overgangen til oss, dessverre så kan det dukke opp ting som gjør at dette ikke går som planlagt. Dette kan vi dessverre ikke annet en å beklage. Vennlig hilsen Mads | HomeNet