HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Internettet har gått flere ganger i helgene, og den j#%la kundeservicen deres er ikke åpen i helgene. Måtte gå hele helgen uten nett.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Beklager å høre du har hatt problemer med tjenesten i helgen, dette ønsker vi selvsagt å finne en løsning på. Når det kommer til åpningstider er vi åpent fra 10-15 på chat inne på homenet.no. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Hold deg for guds skyld unna. Det eneste du er garantert hvis du velger Homenet er hodepine og høye regninger. Bredbånd er de over hode ikke interessert i å levere.
Hei Sindre, Vi ønsker selvsagt å levere bredbånd til alle som bestiller internett fra oss, og ønsker derfor at du kontakter oss direkte slik at vi kan sjekke hva som har skjedd her. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Dette selskapet klarer ikke å holde det de lover. Hadde et velfungerende nett helt fram til overgang til HomeNet. De skylder på en underleverandør som ikke klarer å kople om telefonledningen.- Nå har vi ikke nett. Estimert tid for feilretting sier de er en uke, 7 dager.
Hei, Beklager å høre du har hatt problemer i overgangen til oss, dessverre så kan det dukke opp ting som gjør at dette ikke går som planlagt. Dette kan vi dessverre ikke annet en å beklage. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Løsningsorientert, hyggelig har kunnskap om det de holder på med 😀
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Faller ofte ut dag og kveld. Fungerer ikke bra nok ift pris. ADSL fungerte faktisk bedre
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, beklager å høre du har problemer med tjenesten. Dette ønsker vi selvsagt å finne en løsning på å må derfor be deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Om ein tilbyr for 20/20, men leverer gjennomsnittlig under 5/5. Er det da riktig å kreve betaling for eit produkt ein kun får ein liten bit av? Eg synst dykk bør markedsføre meir nøyaktig: Varierende hastighet mellom 1,2 - 4,6. kun 499 pr mnd! Avbrudd skjer regelmessig.
Hei jonas, Slik skal det selvsagt ikke være, du skal selvsagt ikke betale for noe du ikke får. Så om du har problemer med hastigheten vil jeg at du tar kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Er ny kunde å er øverrasket over koss fort du blir besvart på chatten å vanlig kundeservice. kunne kansje fått tidligere oppkobling men te nå er eg veldig fornøyde
Hei, Takk for din omtale, dette liker vi å høre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet