HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I starten var tilbudet godt - konkurrerte på pris og nok båndbredde. Nå har prisen økt år for år. I tillegg har GlobalConnect tatt over - og vi opplever økende grad av begrensninger som f.eks. ikke nok båndbredde på dagtid -som passer dårlig når man har hjemmekontor.
Hei Peder, Dette høres ikke bra ut! Når det kommer til prisene så er det slik at når folk bestiller hos oss så får de en kampanjepris i 12 måneder, når disse månedene har gått ut så går prisen opp til ordinær pris. Man kan evenutelt kontakte oss for å få en ny kampanje. Angående båndbredden vil vi finne ut av problemet, men er avhening av at du kontakter oss direkte slik at vi kan ta et feilsøk med deg! Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat
Nettet faller ut ganske så ofte og må styre noe veldig for å få kontakt med alle boksene igjen
4663 Hei, Beklager du opplever disse problemene med tjenesten vår. Ønsker at du tar kontakt med vår support ente på chat eller telefon: 389 90 100. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Ustabilt nett. Hopper ut i tid og utide. Nå får jeg ikke koblet meg på igjen. Har trykket reset, trekt ut kontakten osv., men får beskjed om at nettet er usikkert. Aldri fått beskjed om det tidligere, men nå er d visst det. Står også at jeg har configured successfully, to an access point, så da er vel alt greit? Neida.
4663 Beklager for at du opplever disse problemene med tjenesten vår. Ønsker at du tar kontakt direkte med vår support ente på chat eller telefon: 389 90 100. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat
Rett å slett elendig hastighet! Får absolutt ikke det du betaler for!
Hei Barbro Bare å beklage for at du har problemer med hastigheten din. Dette ønsker vi å finne løsningen på og ber deg derfor kontakte en kundebehandler på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider for ett grundig feilsøk av din linje. Vennlig hilsen Jonas | GlobalConnect Privat
Fikk en selger på døra når vår binding med Telenor gikk ut. Han lovet samme hastighet på nettet som vi hadde fra før og tv-boks med opptaksmulighet. Det endte med et nett med 1/3 av hastigheten og ingen opptaksmulighet. Dersom jeg ville ha samme ytelser og funksjon som før, ville prisen bli ca. det dobbelte av kampanjeprisen og også mye dyrere enn jeg hadde med Telenor. Ingen hjelp å få fra kundeservice og det tok alltid mange uker mellom hvert svar, selv etter purringer.. Elendig, kommer til å si opp ved bindingstidens slutt!🤬
Hei Ivar Bare å beklage for opplevelsen du har hatt her. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak og ber deg derfor kontakte en kundebehandler på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider for ett grundig feilsøk av din linje. Vennlig hilsen Jonas | GlobalConnect Privat
Håpløs installasjon, fryktelig dårlig informasjon om hva som krevdes. Ingen estetikk. måtte involvere egen elektriker. Sitter med mye dårligere internett enn før, siste måling 35! Har målt helt nede i 13. måtte bytte fra Telia til riks tv og de har vesentlig dårligere opptaks muligheter . Der jeg før kunne bruke bare apple fjern kontroll må jeg nå bruke begge. Sameiet har tegnet lang kontrakt så vi kommer ikke ut av avtalen.
Hei Wenche Beklager å høre at du opplever problemer med nettet her Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men ønsker at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan fikse dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | Globalconncet
Har ikke fått levert internett innen rimelig eller lovet tid, ønsket da å avbestille pga mye ekstra utgifter på 4g-pakker og manglende internett over flere måneder. Fikk da beskjed om at jeg måtte betale 4500kr, og deretter beskjed fra en annen at om jeg kom i tlf med ham hadde utfallet vært annerledes, men det kunne han ikke gjøre noe med. Det er tydelig at de ansatte ikke har faste retningslinjer som følges likt. Da jeg klaget på alt dette fikk jeg beskjed om å sende dem en skriftlig klage, og at jeg ikke skulle motta fakturaen før jeg fikk svar. En liten stund etter kom fakturaen og ingen svar på klagen. Har nå tatt saken videre med brukerklagenemda. Anbefaler på det sterkeste å holde seg langt unna dette ekstremt useriøse firmaet.
Hei Jenny Vil først beklage opplevelsen du har hatt her. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte og ber deg derfor ta kontakt med oss på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider, slik at vi kan undersøke dette videre. Vennlig hilsen Jonas | GlobalConnect Privat