HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hold dere unna!! De var hjemme hos meg og la opp kabel til fiber. Så kuttet de også kabelen til get og dro den ut så det ikke er mulig å bytte tilbake. Useriøst firma som garantert kommer til å bli gruppesaksøkt etterhvert og som ikke overlever.
Hei Espen. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men beklager den negative opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du fortsatt opplever problemene du beskriver ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Skifter fra Homenet idag grunnet konstant brudd på linjen. Liten vilje til og prøve å ordne problemet. Har ADSL, analogt, verdens gamleste og robuste system. Helt klar at her sparer de på utgiftene med og unngå og oppgradere systemene sine. Flytter til Telenor mobilt bredbånd imorgen og håper på et mer stabilt internett.
Hei Peer. Vi ønsker selvfølgelig å rette opp ved brudd på linjen. Jeg er ikke kjent med din sak eller ditt område, men dessverre kan større feil noen ganger ta lenger tid å rette basert på skadeomfang. Håper våre veier krysses ved en senere anledning, ellers ønsker jeg deg det beste på ditt nye nettverk. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Ustabilt stort sett hele tiden. Problemer med streaming, selv om alle produkter hjemme bortsett fra tv’n er kobla fra wifi. Har aldri hadd den hastigheten jeg betaler for.
Hei Carina! Kontakt gjerne vårt kundeservice på telefon 38 99 01 00 mandag til fredag 08:00 - 21:00 eller kom innom vår chat, så kan vi se på de tekniske problemene du opplever sammen. Vennlig hilsen Richard | HomeNet
De lyver og bruker ekstreme metoder for å få folk til å skrive under på avtalene sine!
Hei Elise. Det var leit å høre at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Jeg er ikke kjent med din sak, men dette er selvfølgelig ikke hvordan vi ønsker å fremstå. Ta gjerne kontakt med oss direkte via [email protected], chat eller telefon 38 99 01 00. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Styr unna dette selskapet. Dessverre ser det ut fra erfaringene til mange andre at det er det samme som går igjen. Vi har hatt produktet litt over en mnd, fungerte "greit" med kun noen små avvik i starten. Leverte langt unna hva de lovet, men til vårt bruk godt nok. Men nå har vi vært uten nett (og da TV!) i vel 2 uker. Er blitt lovet tilbakemeldinger som ikke kommer. " de har teknikere på saken... osv osv " Kan bare gjøre som dere fleste andre, konstantere at håp om hjelp her er håpløst! Styr unna homenet ! Og til deg som leser dette fra homenet og har tenkt å skrive " nei, off så trist .. ta kontakt med kundeservice... vi beklager .... osv osv mvh " Ta heller å la være ! Bruk tiden til noe mere nyttig, og fix produktet deres/ samt kundeservicen.
Hei. Jeg er ikke kjent med din sak og kan dermed ikke kommentere på eventuell pågang i området. Det var leit å høre at du har hatt slik en dårlig opplevelse med vårt produkt og vår kundeservice. Vi ønsker alltid å forbedre oss, og setter pris på ærlig tilbakemelding. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Bredbånd lovet i august 2019 fikk først nett tilgang 22 des. 2019. Nettet er dårlig og ustabilt. Går jeg på verandaen har jeg ikke kontakt med router som står rett på innsiden av veggen. Kundesenter gjør ikke noe for å imøtekomme vår ønsker. Og vi ønsker å si opp avtalen siden de ikke leverer et produkt vi har bestilt. Angrefristen har gått ut siden avtalen ble signert for over 1 år siden. Men produktet i seg selv ble ikke levert før nå i desember. Slik vi ser det må vi få et produkt før vi kan si det opp. 5388 kr rett ut av vinduet. Siden det er 1 år binding. Men alt for å bli kvitt dette selskapet. Her føler vi oss direkte rundlurt. Advares derfor om å ikke inngå avtale med disse
Hei Thomas. Jeg er ikke kjent med din sak, men det var leit å høre at du har slik et dårlig inntrykk av oss og vårt kundesenter. Anbefaler at du tar kontakt med oss på nytt for videre feilsøk slik at vi kan få løst opp i problemene du opplever. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Halvparten av tiden fungerer ikkje engang internettet når eg for eksempel skal in på chrom stor det at det ikkje er nokon nettkoblinger menst eg har alle streker, heilt ubrukelig og tåpligg.
Hei Mithulan. Leit å høre at du opplever problemer med vårt nettverk. Oppfordrer deg til å ta kontakt med vår tekniske avdeling for grundig feilsøk. Det er da viktig at du er hjemme og har utstyret tilgjengelig. Du når oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet