Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ustabilt

Omtale av  Carina

Ustabilt stort sett hele tiden. Problemer med streaming, selv om alle produkter hjemme bortsett fra tv’n er kobla fra wifi. Har aldri hadd den hastigheten jeg betaler for.

Svar fra HomeNet
13.01.2020 09:01

Hei Carina! Kontakt gjerne vårt kundeservice på telefon 38 99 01 00 mandag til fredag 08:00 - 21:00 eller kom innom vår chat, så kan vi se på de tekniske problemene du opplever sammen. Vennlig hilsen Richard | HomeNet

Nyttig (0)

Lureri

Omtale av  Elise

De lyver og bruker ekstreme metoder for å få folk til å skrive under på avtalene sine!

Svar fra HomeNet
15.01.2020 12:23

Hei Elise. Det var leit å høre at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Jeg er ikke kjent med din sak, men dette er selvfølgelig ikke hvordan vi ønsker å fremstå. Ta gjerne kontakt med oss direkte via [email protected], chat eller telefon 38 99 01 00. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (0)

Trist

Omtale av  Trist

Styr unna dette selskapet. Dessverre ser det ut fra erfaringene til mange andre at det er det samme som går igjen. Vi har hatt produktet litt over en mnd, fungerte "greit" med kun noen små avvik i starten. Leverte langt unna hva de lovet, men til vårt bruk godt nok. Men nå har vi vært uten nett (og da TV!) i vel 2 uker. Er blitt lovet tilbakemeldinger som ikke kommer. " de har teknikere på saken... osv osv " Kan bare gjøre som dere fleste andre, konstantere at håp om hjelp her er håpløst! Styr unna homenet ! Og til deg som leser dette fra homenet og har tenkt å skrive " nei, off så trist .. ta kontakt med kundeservice... vi beklager .... osv osv mvh " Ta heller å la være ! Bruk tiden til noe mere nyttig, og fix produktet deres/ samt kundeservicen.

Svar fra HomeNet
08.01.2020 13:44

Hei. Jeg er ikke kjent med din sak og kan dermed ikke kommentere på eventuell pågang i området. Det var leit å høre at du har hatt slik en dårlig opplevelse med vårt produkt og vår kundeservice. Vi ønsker alltid å forbedre oss, og setter pris på ærlig tilbakemelding. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (0)

Alle bør advares mot å inngå avtale med disse

Omtale av  Thomas

Bredbånd lovet i august 2019 fikk først nett tilgang 22 des. 2019. Nettet er dårlig og ustabilt. Går jeg på verandaen har jeg ikke kontakt med router som står rett på innsiden av veggen. Kundesenter gjør ikke noe for å imøtekomme vår ønsker. Og vi ønsker å si opp avtalen siden de ikke leverer et produkt vi har bestilt. Angrefristen har gått ut siden avtalen ble signert for over 1 år siden. Men produktet i seg selv ble ikke levert før nå i desember. Slik vi ser det må vi få et produkt før vi kan si det opp. 5388 kr rett ut av vinduet. Siden det er 1 år binding. Men alt for å bli kvitt dette selskapet. Her føler vi oss direkte rundlurt. Advares derfor om å ikke inngå avtale med disse

Svar fra HomeNet
08.01.2020 13:44

Hei Thomas. Jeg er ikke kjent med din sak, men det var leit å høre at du har slik et dårlig inntrykk av oss og vårt kundesenter. Anbefaler at du tar kontakt med oss på nytt for videre feilsøk slik at vi kan få løst opp i problemene du opplever. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (1)

Idiotisk

Omtale av  Mithulan

Halvparten av tiden fungerer ikkje engang internettet når eg for eksempel skal in på chrom stor det at det ikkje er nokon nettkoblinger menst eg har alle streker, heilt ubrukelig og tåpligg.

Svar fra HomeNet
08.01.2020 13:43

Hei Mithulan. Leit å høre at du opplever problemer med vårt nettverk. Oppfordrer deg til å ta kontakt med vår tekniske avdeling for grundig feilsøk. Det er da viktig at du er hjemme og har utstyret tilgjengelig. Du når oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tragisk dårlig

Omtale av  Dag

Elendig dekning fra routeren deres, holder ikke hva de lover og hva de tidligere har lovet. Føler meg fullstendig lurt av en selger som lovet gull og grønne skoger Telenor med kabel fungerte veldig mye bedre. Største tabben jeg noengang har gjort er å installere fiber fra Homenet. Elendig service og ingen hjelp når man trenger det, styr unna for alt i verden.

Svar fra HomeNet
08.01.2020 13:43

Hei Dag. Leit å høre at du opplever dårlig rekkevidde fra vårt utstyr. Det er mye som kan påvirke signalkvaliteten over WiFi. Alt fra utdaterte enheter koblet til nettverket, til radiosignaler i nærheten og fysiske utfordringer som betongvegger. Ta gjerne kontakt med vår tekniske avdeling for videre feilsøk. Eventuelt vil vi anbefale vår løsning ved større boliger: https://www.homenet.no/wifi-at-home/. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (1)

Veldig misfornøyd!

Omtale av  Chris

Dette er den første omtalen jeg har skrevet på noe som helst, da jeg aldri gidder å ta meg bryet til å gjøre det. Men nå føler jeg at det er på sin plass, slik at andre ikke går i samme felle. Jeg kjøpte nytt hus å så på hvilke muligheter det var for internett og tv på eiendommen. Homenet kom opp som leverandør og jeg tok kontakt med de noen uker før overtakelse for å sjekke mulighetene. Jada, jeg kunne få fiber opp til 1000/1000mbps til en god penge. dette var i starten av oktober. Jeg fikk da beskjed av selger at jeg ville bli koblet opp på nett i slutten av november/midten av desember ved bestilling. Jeg spurte om dette var estimat eller om det ble da, da jeg er avhengig av nett til jobb. Han sa at det ikke ble senere en midten av desember, da de var klare for oppkobling straks. Jeg bestilte da tv og internett fra homenet. Vi får i midten av november melding om installasjon via underleverandør i midten av desember. Det var bra tenkte vi. Noen dager før installasjon får vi epost om at det blir avlyst og at det vil skje på et annet tidspunkt. Jeg ringer kundeservice og de sier at de ikke kan gi noe konktret svar på når bare at det ikke blir da. Jeg blir irritert og spør om det er noen som har noen svar. De ber meg da kontakte underleverandør. Jeg sier at det er de som leverandører som burde ha svarene. De sier da at de kan godt kontakte underleverandør for meg, men at svaret blir nok det samme. Jeg merker at dette svaret gjør at det koker for meg. Etter litt så får jeg beskjed om at den originale datoen blir opprettholdt og det kommer en installatør. Han er fra polen og snakker så vidt norsk. Han er veldig hyggelig å gjør en god jobb. På slutten sier han har det ikke er trukket fiber i røret så han får ikke koblet meg på. Jeg kontakter igjen kundeservice som sier at jeg må kontakte underleverandør igjen. Jeg kontakter underleverandør som ber meg kontakte homenet. Jeg kontakter homenet som igjen ber meg kontakte underleverandør da de ikke har svar på tekniske spørsmål. Jeg sier at de må kontakte underleverandører å finne svar på mine spørsmål. Jeg får da beskjed om at internett ikke kommer før i slutten av januar og at de håper å ha ting i orden til februar. jeg sender eposter å purrer på svar og hva som skjer med leveransen, men får ikke svar. Det er vell 2 uker siden jeg sendte, selv med 5 dagers svarfrist så har jeg ikke hørt noe. Chatten og telefonen har blitt brukt, men de har ingen svar. Jeg spurte om det var mulig å gå bort i fra avtalen da jeg ikke har fått det jeg ble lovet. De sa da at jeg må betale 9000kr for å bryte. ikke noe spørsmål om det er noe de kan gjøre for at jeg skal bli eller prøve på å finne en løsning. Det var ingen diskusjon om hva de kunne gjøre annerledes eller at de skulle sjekke ut feilene og komme tilbake til meg så fort de hadde svarene eller lignende. Kundeservice på minussiden. Det er den dårligste servicen jeg noen gang har fått. Jeg sa da at jeg kom til å kontakte forbrukerrådet, da sa han bare ja det må du bare gjøre. Jeg har kontaktet de å venter på svar. Men jeg kommer aldri til å anbefale dette selskapet til noen. Det virker som de har ansatt roboter på kundeservice, da de yter null service. De bryr seg hvertfall ikke om fornøyde kunder. Hadde jeg følt at jeg ble hørt og at jeg fikk litt hjelp så hadde jeg vært fornøyd. Det er kanskje noe de ikke får gjort noe med, men da gjør man litt for å holde kunden fornøyd, 1 mnd gratis internett, ett eller annet. Nei vet du hva. Elendig.

Svar fra HomeNet
07.01.2020 09:17

Hei, jeg er ikke kjent med din sak og din bestilling men her høres det ut som det er noe som har gått galt et sted ja. Jeg er helt enig i at det ikke er slik man skal bli behandlet som kunde. Jeg skjønner at dette kanskje har tatt mye tid og energi, men om du ønsker så kan du kontakte oss så kan vi prøve å finne ut av dette, spør gjerne etter meg om du vil. Om du ikke alt også har en sak der så kan du kontakte vår klage avdeling her https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Både de og jeg skal også kunne gi kompensasjon slik som du snakker om. Vennlig hilsen Roar | HomeNet

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR