HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Internet ikke bra We need fiber. I'm ready pay more, but we need good Internet.
Utmerket hastighet og effektivt samt serviceinstilt personal hos homenet spesielt skryt fortjener teknisk support personal.
Hei Mohammad, vi takker for din omtale her på bytt.no, godt å høre du er fornøyd med produktet/ tjenesten du har bestilt. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Sønnen min rev modemet i gulvet så strømkabelen ble ødelagt. Møtte på en fantastisk serviceinnstilt mann som løste problemet med en gang. Tusen takk HomeNet :) Når det kommer til hastigheten, så er den dårlig. Men kan ikke skylde på HomeNet at jeg bor langt til skogs.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Godt å høre at problemet ditt kunne løses på en rask og enkel måte, skulle det være noe annet er det bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Synes jeg har fått den tjenesten jeg ønsket, nemlig ett raskt og stabilt nettverk, nå har jeg bare ringt dem en gang, og det var bare med ett fakturaspørsmål, raskt svar og ei kunnskapsrik kundebehandler ga meg svar på det jeg lurte på. Absolutt å anbefale.
Ingen nevnte at jeg kunne miste mailadressen min og at det kunne ta tid å komme på nett igjen! Jeg mangler ennå innstillingen på mail ut! Telenor måtte fortelle meg hva jeg manglet og at det er dere som sitter på opplysningene! Guttene hos dere som jeg snakket med var greie nok, men de manglet altså kunnskap om dette!
Om det hadde vært mulig å gi 0 - NULL - stjerner, så hadde dere fått det! Snart to uker (!) uten TV-signaler, og dere har enda ikke greid å finne ut HVEM som har ansvaret for feilen!! HomeNet skylder på OpenNet, og OpenNet skylder på HomeNet. Siste nytt i saken er at dere trenger enda en uke (!) på å finne ut HVEM som skal se på dette! ... Jeg har ikke ord for hvor tragisk kundebehandling dere har!