HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Om det hadde vært mulig å gi 0 - NULL - stjerner, så hadde dere fått det! Snart to uker (!) uten TV-signaler, og dere har enda ikke greid å finne ut HVEM som har ansvaret for feilen!! HomeNet skylder på OpenNet, og OpenNet skylder på HomeNet. Siste nytt i saken er at dere trenger enda en uke (!) på å finne ut HVEM som skal se på dette! ... Jeg har ikke ord for hvor tragisk kundebehandling dere har!
La dere ALDRI friste til å bestille disse, det må være et av de mest useriøse selskapene som fins. Og all kritikken de får preller av dem som vann på gåsa, de bryr seg ikke om kundene. Huff for et selskap, vi har hatt masse problemer med dem. Vi var på utkikk etter å bytte nettleverandør da vi syns den vi hadde var dyr, og HomeNet kom opp med et greit tilbud, med kort leveringstid. Etter at vi hadde inngått avtale med dem, ble det tyst, og all videre kontakt måtte vi mase oss til selv. To uker skulle det ta fra bestilling til levering, etter 6 uker hadde vi enda ikke fått en dato, da takket vi nei, de hadde jo helt klart brutt avtalen vi hadde med dem, noe de har benektet. Vi gikk over til Telenor, riktignok dyrt, men stabilt. Etter det har vi hatt en haug med problemer med HomeNet, orker ikke bruke tid å krefter på å gå i detaljer, men saken er ikke ferdig enda, 1 år etter første kontakt vi hadde med dem. De er rett og slett så useriøs at dette selskapet, at jeg håper folk tenker seg flere ganger om før de inngår avtale med dem. Det kan bli kjempe dyrt for dere.
Etter at de ikke levde opp til det de lovet har jeg vært i kontakt med kundeservice flere ganger, men har møtt på tafatte personer og ting har absolutt ikke blitt bedre. STYR UNNA!
Veldig bra kundeservice. Fikk fjernet purregebyr pga. utbetalt faktura. Anbefaler sterk.
Hastighet utebi, ustabilt. Trådløs funksjon under par. Savner altibox og viken fiber.
Kjapp til å hjelpe med problemer og hjelpsomme til å hjelpe med å rette feil og gi råd som kan hjelpe med forbedringer.
Hei, Takk for din omtale, godt å høre at du får den hjelpen du trenger. Skulle det være noe er det bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support