Istad Fiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har nesten gått en måned siden jeg bestilte fiber men enda ikke fått fiber, installatør har vært å koblet alt som han skal. Men etter han sendte inn att det er en feil på fiberlinja så har det stoppet helt opp, feilen va meldt inn den 12/7-23 og siden har det vært løgn på løgn att dem var på saken men ingenting skjer, litt frustrerende hele greia synes jeg. Trodde virkelig at istand fiber va mer seriøs aktør en det dem viser no. Håper jo att dem fikser feilen selvfølgelig men men
Null kontroll! Bestilte fiber for noen år siden. Ikke fått oppkobling enda. Har purret og signert kontrakt på nytt.. De trodde selv de hadde lagt kabel fram til tomta men etter befaring så fant de den ikke selv heller. (Fordi det ikke er lagt kabel enda.) I fjor så skulle de komme tilbake med nyeste priser. Ikke hørt fra dem enda. Kanskje like greit. Finnes andre tilbydere som er mer seriøse
Kvalitet på bredbånd er det ingenting å påpeke, men høy månedskostnad som stadig øker. Skulle gjerne sett at de fikk konkurranse med fiberleveranse i Molde.
Har hatt istad fiber i ca. 8 måneder så langt og er godt fornøyd. Ikke opplevd tregheter og har jevnt nedlastingshastighet. Modemet de inkluderer i oppsettet fungerer utmerket med dekning i hele min bolig på to etasjer og 90 kvm per etasje. Godt plassert modem midt i stua, tilnærmet midt i boligen. De kunne gjerne ha støvsugt sagsponet de etterlot seg under installasjon, men unntatt dette har jeg blitt møtt med profesjonell nok atferd. Spurte dem blant annet om de kom til å stjele mine eiendeler når de skulle legge fiber i min bolig mens jeg var på arbeid, og responsen var "hehe nei, vi er et seriøst selskap". Godkjent.
Kundeservice kan ikke løse problemer etter mange hendvendelse
Hei Lars, Det hørtes ikke greit ut. Vi vil gjerne hjelpe deg. Send oss en e-post med kontaktinfo på [email protected] så skal vi sjekke opp i saken. Mvh Istad Fiber