NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selger som kontaktet meg sa at det fulgte med 4 strømme tjenester, dette har jeg ikke sett noe til. Ble også enig med ham at jeg skulle ha 2 tv bokser, fikk en. Han sa også at jeg kunne kontakte ham hvis det var noe, har både ringt og sendt melding, intet svar av noe slag. Kanske skuffende at vedkommende ikke svarer meg.
Hei Morten, Tusen takk for din omtale og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg håper du har fått snakket med oss og fått oppklaring til nå. Vi har jo inkludert strømmetjenester i TV-pakkene vi tilbyr fra RiksTV, men varierer hvor mange strømmetjenester som er inkludert i forhold til hvilken pakke du har. Jeg trenger mer informasjon om abonnementet ditt før jeg kan svare på akkurat hva som er inkludert hos deg. Jeg skjønner at du blir skuffet når du ikke får svar på nummeret du har fått oppgitt, og jeg håper du tar kontakt med oss om du fortsatt lurer på noe. Jeg ville satt pris på om du sender meg en e-post med flere detaljer, som nummeret du har ringt og TV-pakken til [email protected], så skal jeg se på saken 😊 Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bestilte nett i siste del av mai. Tilkobling ble levert 13. august. Særdeles vanskelig å kommunisere med OneCo. Da sa de skulle ringe tilbake gjentatte ganger. Det skjedde ikke.
Hei Einar, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss. Så kjipt at du har hatt en vanskelig start som kunde hos oss, vi jobber jo for at det skal være enkelt. Her må vi ta tak! Jeg hadde satt pris på om du ville tatt et par minutter til å sende meg en e-post til [email protected] med flere detaljer rundt installasjonen, jeg ser ikke mer informasjon om din bestilling enn ditt fornavn og det du skriver her på Bytt.no 😊 Ha en god torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg vet ikke hva som er feil, men Tv er blitt uklart etter at jeg gikk bort fra Telenor. Jeg vet ikke hva feilen er og trenger hjelp for å finne dette ut
Hei Leif, Takk for omtalen og for at du har blitt kunde hos NextGenTel. Så kjedelig at du har fått problemer med uklart TV etter du byttet over til oss! Vi vil såklart hjelpe med å finne ut av dette, om du ikke allerede har fått hjelp så kan jeg anbefale å ringe enten oss på 98707979 eller direkte til RiksTV som vi samarbeider med på TV-løsningen 😊 Jeg håper at vi får løst dette problemet kjapt og enkelt, sånn at både internett og TV fungerer helt sømløst hjemme hos deg. Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Angreperioden er over før man får produktet og må binde seg opp i 12 mnd. Dårlig kombo
Hei Eivind, Så kjipt at du er skuffa! Det er helt riktig at angreperioden ofte er over før internett er levert, vanligvis tar det lengre tid enn to uker å levere internett. Jeg håper uansett at du blir strålende fornøyd med internett fra oss, vi leverer fiber på Telenor sine linjer så kvaliteten er akkurat like god! Har du noen spørsmål om ditt abonnement, kan du enkelt komme i kontakt med oss på MinSide eller telefon 98707979 😊 Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Den er meget bra. Men prisen på 50mh er for mye for bruk.
Hei Knut, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Så kjekt å se at internett fungerer meget bra hos deg! Vi jobber for å finne det abonnementet som er best tilpasset ditt bruk, siden jeg ikke har noen detaljer om ditt abonnement, eller hvor mye hastighet det er bruk for hjemme hos deg så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss. Vi kan hjelpe med se på om du har den hastigheten som passer best for deg 😊 Husk at du enkelt kan komme i kontakt med oss på chat via MinSide. Ha en fin kveld! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vi er super fornøyd. Billigere enn Telenor, god Kundeservice og god dekning med Tp-link. Vi har en 3-pack. Anbefaler nextgentel på det varmeste
Hei Janette, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Helt supert å se at du har hatt en god start på kundeforholdet, og at du er veldig fornøyd med fiber fra oss 😊 Vi skal jobbe hardt for at det blir like enkel for deg å være kunde fremover. Ha en strålende mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Etter bytte til Nextel, har internettet blitt mye dårligere. Dårlig dekning og mye på 5G. Dette er ikke bra
Hei Gry, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Dårligere internett etter du byttet til oss kan vi ikke si oss fornøyde med, vi leverer på Telenor sine fiberlinjer så kvaliteten skal være akkurat like god! Jeg håper du tar kontakt med oss sånn at vi kan fikse problemet du har på internett. Så skal vi jobbe på fremover for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos oss 😊 Ha en nydelig onsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel