NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det som er bra for meg er at jeg kan velge en hastighet som passer meg.
Hei Peder. Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å levere en enkel og god løsning som passer til ulikt bruk av internett og er glad for at du har funnet en hastighet som passer for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Veldig fornøyd. Nettet har vært stabilt hele tiden, utenom en gang det var seint. Ringte, og fikk så god service og hjelp. Det var i orden igjen etter 5 minutter. Hyggelige og serviceinnstilte var de da jeg bestilte nett, og det har vedvart hele tiden. All ros til de ansatte
Hei Maj. Tusen takk for tilbakemeldingen. Håper vi får gleden av å ha deg som kunde i lang tid fremover. God sommer! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Fikk beskjed om en ukes ventetid på installering og at vi måtte være tilgjengelig hele dagen for montør. Helt på slutten av dagen fikk vi beskjed at montør ikke rakk innom, men kom tilbake om to uker, så får vi se om det kommer noen da.
Hei Tormod. I perioder med mange feilrettingen som følge av f.eks. uvær, og eventuelt lavere bemanning grunnet ferieavvikling kan dessverre installasjoner bli utsatt og jeg beklager ulempen dette medfører for deg. Jeg håper du blir fornøyd med tjenesten så snart den er levert og at vi på sikt kan endre inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Alt perfekt anbefaler til alle.fin hastighet og rask levering alt kan fikses, skulle ha byttet til dere for lenge siden.
Hei Elisabeth Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Håper du får en fin helg og en god sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Reparert etter god kunderådgiver. Er fornøyd med det
Hei Bjørn Tusen takk for din positive tilbakemelding. Gi oss gjerne en tilbakemelding om du fortsatt opplever problemer ved et senere tidspunkt. Jeg håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Kundeservice følger ikke opp avtale, jeg vil forandre abonnement har tatt kontakt 3 juni og 1 juli men ingen ting er blitt gjort.
Hei Øystein Takk for din tilbakemelding. Det er ikke bra at avtaler ikke blir holdt og beklager dette. Hvis du ikke har fått hjelp enda, anbefaler jeg deg å prøve igjen. Vi kan bli kontaktet på telefon, chat, facebook eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Ved endring av adresse og flytting av bredbånd fikk jeg beskjed at det tok 1-2 uker. Samme dag får jeg mail om at endringen skjer samme dag, men det gjorde det ikke. Ingen info om når jeg kunne forvente at linjen var oppe. Chattet med NextGenTel 2 ganger og ingen kunne hjelpe. Ny dato for endringen var 3 uker etter bestilling. 4 uker etter bestillingen er linjen fremdeles ikke klar, og må nok vente en uke til. Minst! Og ingen informasjon ble gitt til meg i denne tiden. Selv om en jeg chattet med lovet meg at denne gangen skulle jeg få det. Gikk 2 dager før det var mulig å komme gjennom på telefonen deres. Svært utilfreds med måten saken er behandlet på!!
Hei Renate. Ved flytting anbefaler vi at du melder dette inn minst 2 uker før flytting, men en slik prosess kan ta lengre tid i noen tilfeller dessverre. Det er beklagelig at vi ikke fikk flyttet abonnementet ditt til ny adresse innen avtalt tid. Når vi bestiller flytting, bestiller vi alltid tidligst mulig dato for oppkobling. Det er ikke bra at informasjonsflyten ikke har vært på plass i ditt tilfelle og vi jobber med å bedre kundekommunikasjonen vår. Dersom du sliter med å komme igjennom på telefonen i tider der det er litt ekstra påtrykk, anbefaler jeg deg å prøve kontakt kanalene chat, facebook eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGentel