NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt perfekt anbefaler til alle.fin hastighet og rask levering alt kan fikses, skulle ha byttet til dere for lenge siden.
Hei Elisabeth Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Håper du får en fin helg og en god sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Reparert etter god kunderådgiver. Er fornøyd med det
Hei Bjørn Tusen takk for din positive tilbakemelding. Gi oss gjerne en tilbakemelding om du fortsatt opplever problemer ved et senere tidspunkt. Jeg håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Kundeservice følger ikke opp avtale, jeg vil forandre abonnement har tatt kontakt 3 juni og 1 juli men ingen ting er blitt gjort.
Hei Øystein Takk for din tilbakemelding. Det er ikke bra at avtaler ikke blir holdt og beklager dette. Hvis du ikke har fått hjelp enda, anbefaler jeg deg å prøve igjen. Vi kan bli kontaktet på telefon, chat, facebook eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Ved endring av adresse og flytting av bredbånd fikk jeg beskjed at det tok 1-2 uker. Samme dag får jeg mail om at endringen skjer samme dag, men det gjorde det ikke. Ingen info om når jeg kunne forvente at linjen var oppe. Chattet med NextGenTel 2 ganger og ingen kunne hjelpe. Ny dato for endringen var 3 uker etter bestilling. 4 uker etter bestillingen er linjen fremdeles ikke klar, og må nok vente en uke til. Minst! Og ingen informasjon ble gitt til meg i denne tiden. Selv om en jeg chattet med lovet meg at denne gangen skulle jeg få det. Gikk 2 dager før det var mulig å komme gjennom på telefonen deres. Svært utilfreds med måten saken er behandlet på!!
Hei Renate. Ved flytting anbefaler vi at du melder dette inn minst 2 uker før flytting, men en slik prosess kan ta lengre tid i noen tilfeller dessverre. Det er beklagelig at vi ikke fikk flyttet abonnementet ditt til ny adresse innen avtalt tid. Når vi bestiller flytting, bestiller vi alltid tidligst mulig dato for oppkobling. Det er ikke bra at informasjonsflyten ikke har vært på plass i ditt tilfelle og vi jobber med å bedre kundekommunikasjonen vår. Dersom du sliter med å komme igjennom på telefonen i tider der det er litt ekstra påtrykk, anbefaler jeg deg å prøve kontakt kanalene chat, facebook eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGentel
Møtte en hyggelig og tålmodig mann på kundeservice som hjalp meg å flytte fra Telenor til NextGenTel, så først nå starter mitt pc-liv i NextGenTel.
Hei Aud Takk for din positive tilbakemelding, det setter vi pris på. Du må ha lykke til med ditt ny pc-liv hos oss og håper du trives her. Bare ta kontakt med oss om du trenger hjelp. Håper du får en fin helg og en god sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Lei av og få 70 i purregebyr hver mnd fordi jeg betaler fakturaene mine hver 30, men forfall er 10 på faktura hver mnd
Hei Chanett. Jeg skjønner godt at det kan være frustrerende, men vi har dessverre ikke mulighet for å flytte forfallsdato. En god løsning her, vil være at du betaler 2 fakturaer en måned slik at du ligger foran med 1 måned og dermed slipper dette purregebyr. Håper dette er en løsning som kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Holder ikke det dere lover. Vært uten TV og bredbånd i flere dager. Utrolig lang reklamasonsbehandling.
Hei Nils. Leit å høre at du har vært uten TV og bredbånd i flere dager - det er noe vi tar alvorlig og aldri ønsker at kundene våre skal oppleve. Så snart feilen blir oppdaget jobber vi med å rette den - som regel må dette gjennom netteier. Den lovpålagte svarfristen ved reklamasjon er 14 dager, men som regel svarer vi mye raskere enn fristen tilsier. Med mindre vi trenger å innhente flere opplysninger før du kan få ditt svar så blir saken behandlet i løpet av få dager. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel