NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke nett. Har ringt dere siden fredag og bedt om hjelp. Fredag fikk jeg beskjed om at han skulle legge dette inn og kontakt med i går. Hørte ikke noe mer. Ringt dere to ganger i dag. På siste samtale prater jeg med (anonymisert) som sier at hun ikke kan se noe dialog tidligere og dermed ikke kan hjelpe. Jeg har ikke signal i leiligheten, men hun står fast på at i hennes system er det signal? Dette er den verste kundeservice jeg har opplevd.
Hei Aino. Det er alltid et godt utgangspunkt at vi har kontakt mot ruteren, men det betyr naturligvis ikke at vi ikke skal hjelpe videre. Jeg håper og tror du har fått hjelp nå, men om det mot formodning ikke er tilfellet ber jeg om at du gir oss en lyd igjen. Hilsen Samuel i NextGenTel
Dårlig nett og billig. Vi måtte betale 2500 fordi noen kom for å 'fikse' nettet og det ble ikke det.
Hei, Det koster ikke 2500,- å få fikset nettet. Vi dekker feilrettingskostnadene såfremt feilen ligger i vårt utstyr og en eventuell montøravtale blir overholdt. Her høres det ut som det har skjedd en misforståelse og jeg håper du tar kontakt med oss for å få oppklart dette. Hilsen Samuel i NextGenTel
Grei pris. Stabilt bredbånd og god kundeservice! Rask responstid på telefon. Ip telefon fungerer også utmerket.
Masse rot med kundeoppfølging. Vil ikke anbefale...
Veldig bra, enkelt og billig, Kan bli bedre på fiber og hvor de leverer fiber
Når det virker er jeg kjempe fornøyd. Men nettet detter alt for ofte ut. Må slå av og på ruteren. Nå for jeg nå ruter i dag og håper inderlig at alt blir bra.
Hjelpsomme og kjempe gode service. Fikk de informasjon som eg trenger.