NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når det virker er jeg kjempe fornøyd. Men nettet detter alt for ofte ut. Må slå av og på ruteren. Nå for jeg nå ruter i dag og håper inderlig at alt blir bra.
Hjelpsomme og kjempe gode service. Fikk de informasjon som eg trenger.
Betaler for minst 5 mbps. Får et ustabilt nett som hopper mellom 1,1 / 1,mbps. Skjerp dere. Dette er ikke greit! Pluss dere skal ha 600,- når på nettsiden deres sier dere at man kan få 10/20 mbps for 470 der jeg bor.
I min tid som kunde har jeg mottatt utmerket service fra NextGenTel og kommer tilbake så snart permittering termineres.
16. Mars 2020 tok jeg kontakt med Nextgentel ang allt for tregt internett. Jeg har tatt kontakt flere ganger etter dette, men internettet er ennå like tregt. Det er så elendigt at jeg heller bruker internettet på fra mobiltelefon operatøren min.
Etter at Rissa kraftlag kunngjorde at de ville bytte ut NextGentel som leverandør opplevde vi en drastisk reduksjon i leveransen. Ustsbilt nett og på 60/60 målte jeg ofte 6/10 med 1 enhet påkoblet nettet vårt. Nå er det tull med sluttopgjør Jeg vil fraråde alle jeg kjenner å kjøpe tjenester fra NextGentel
Hei Arnt Harald. Det er leit å høre at kundeforholdet avsluttet på denne måten etter et langt og godt samarbeid med Rissa Kraftlag. Ustabiliteten du opplever har dog ikke noe med bytte av avtalen å gjøre - vi har ingenting å tjene på at du ikke får det du skal. Jeg håper du blir fornøyd med din nye internettavtale. Hilsen Samuel i NextGenTel
Veldig fornøyd. Men synes at det er litt dyrt på grunn av inntekt tap på grunn av dagens situasjon (korona). Sitter pris hvis jeg bytter til mobil bredbånd. Takk.