NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet bredbånd og TV -pakke fra Telenor. Det burde jeg gjort for lenge siden…..
Hei, Ottar J Takk for din omtale her på Bytt.no! Så flott å høre at du er fornøyd med byttet til oss - vi leverer jo tross alt over samme fiber som Telenor og vi jobber alltid for å være prispresser på bredbånd 🥳 Håper du er like fornøyd som kunde fremover! Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel
NextGenTel bredbånd er god kvalitet og rimelig pris. Jeg er godt fornøyd.
Hei Kanjamas Takk for at du deler din omtale med oss på Bytt.no! Helt topp at du er fornøyd med både kvalitet og pris - vi jobber alltid for å presse prisene på bredbånd⚡ Takk for at du valgte bredbånd fra oss Jenny NextGenTel
Noenlunde fornøyd med fiber interneet, men svært misfornøyd med fiber fasttelefon. Virker noen ganger, noen ganger ikke - både inng. og utg. Fikk etter mye feilsøking tilsendt ny ruter som var feil type (uten tlf. og tv.) Misfornøyd med telefonlinje og utstyr.
Hei Eilif O. S Så kjedelig at telefonien ikke virker som den skal. Det er jo klart at det forventes at de tjenestene du har oss skal fungere. Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss igjen så vi får tatt en gjennomgang på problemet med fasttelefonien. Vi er tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Ønsker deg en fin helg! Jenny NextGenTel
Ruteren er gammeldags kan ikke lage gjeste nett. Den detter ut hele tiden. Er ikke fornøyd i det hele tatt. Håper dette blir bedre
Hei, Leif Takk for din omtale her på Bytt.no! Så kjipt at du har fått utstyr som er gammeldags - vi har jo valgfrihet på utstyr sånn at du skal kunne velge selv om du vil bruke ruter fra oss, mesh-utstyr eller om du vil bruke eget wifi-utstyr. Ta gjerne kontakt med oss, så får du hjelp av en dyktig medarbeider hos oss til å tilpasse hvilket utstyr som passer best hos deg 🥳 Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel
Ble lovet samme fart som Telenor (100/100), men fikk 50/50. La også på ekstragebyr for routerleie etter avtalen var inngått, mottok ikke router innen oppstartsdato, ikke sagt opp mitt gamle abbo så jeg må betale dobbelt, umulige å få tak i på telefon, bruker ukesvis å svare på chat.. Styr unna.
Hei, Så kjipt å høre at du har fått en så dårlig oppstart med kundeforholdet hos oss! Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss, så vi kan nøste opp i det som er skjedd. Så blir du forhåpentligvis mer fornøyd med abonnementet hos oss fremover. Vi er tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Ønsker deg en fin dag 😊 Jenny NextGenTel
Til å begynne med må jeg nok si at jeg beholder NextGenTel for de tilbyr veldig mye verdi for prisen man betaler, men min opplevelse med de har vært litt blandet, ergo kommer denne anmeldelsen også til å bli litt blandet. Bestillingen av NextGenTel var ikke bare bare. Systemet for bestillinger er veldig sårbart for feil, og jeg måtte ringe de 3-4 ganger i ukene etter jeg bestilte da jeg aldri fikk bestillingsbekreftelse og aktiveringsdatoen endte opp 3 uker etter opprinnelig planlagt. Her har NextGenTel virkelig en jobb å gjøre med å bygge et mer robust bestillingssystem. Når det er sagt, har det vært svært få problemer etter aktiveringsdatoen. Internettet leverer over det jeg ville ha forventet av 50/50 fiber og det funker helt utmerket 98% av tiden. Jeg har til nå bare opplevd brudd/spikes i internettilgangen en gang. Kort oppsummering: NextGenTel er billigst på markedet, tilbyr god verdi for hva de tilbyr, og har en ganske stabil forbindelse, men de har et håpløst bestillingssystem.
Hei, Erlend H Takk for at du deler din omtale her på Bytt.no! Så kjipt å høre at det var problem ved oppstarten av kundeforholdet, med feil i bestillingen - vi jobber jo tross alt for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Vi tar med oss din tilbakemelding og gjør det vi kan for å forenkle prosessen. Flott å høre at bredbåndet har fungert som det skal! Tusen takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd Ønsker deg en god helg 😄 Jenny NextGenTel
Elendige kundeservice Elendige kundeservice. Jeg mistet nett i 2 måneder. etter 2 måneder kommer det enn mann som skal ha flere tusen i timen for å reparere. For noe som ikke er min feil i det hele. E Etter forferdelige gebyrer på gammelt utstyr og i tillegg skal de nå ha betalt for at jeg nektet ham å gjøre arbeid. Så jeg spår dennne bedriften vil gå sin naturlige gang . Rett Adundas. Ellendig produkt. Værst av alt er servicen. som for meg er det viktigste av alt. for meg kan det godt koste mye . så lenge det er kvalitet og god service. her mangler jeg sannelig faktisk ord. så galt er det. og det værste eg noensinne har opplevd i mine 40 år på denne jord. Jeg må legge til her på slutten at vi har alle en plikt til å beskytte våre medmennesker mot slike overgrep som dette. For Ord er ikke nok til å beskrive. Så del det vidt og bredt. Denne aktøren SKAL av markedet !!!!!!!!!!!
Hei, Rolf H. C Takk for at du deler din omtale her på Bytt.no! Vi er veldig lei for å høre at dette er opplevelsen du har hatt i oppstarten av kundeforholdet hos oss, vi jobber jo tross alt for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Det du beskriver med at du har vært uten nett i to måneder er slett ikke en situasjon som er vanlig, og jeg vet dessverre ikke nok ut fra denne omtalen til at jeg kan forklare hvorfor dette har skjedd. Jeg håper du tar kontakt med oss for oppklaring og hvis du opplever problem med tjenesten fra oss så hjelper vi gjerne! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel